سفر مدیرکل دفتر استعدادیابی و توسعه ورزش وزارت ورزش و جوانان به پیرانشهر

 پنجشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۶، استان آذربایجان غربی و شهر پیرانشهر میزبان دکتر رامین احمدی طباطبایی مدیرکل دفتر استعدادیابی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان خواهد بود به گزارش پیرانشهر رووداو آذربایجان غربی میزبان وزیر ورزش و جوانان و مسئولین ستادی این وزارت خواهد بود. براساس این گزارش سفر استانی وزیر ورزش […]

 پنجشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۶، استان آذربایجان غربی و شهر پیرانشهر میزبان دکتر رامین احمدی طباطبایی مدیرکل دفتر استعدادیابی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان خواهد بود

به گزارش پیرانشهر رووداو آذربایجان غربی میزبان وزیر ورزش و جوانان و مسئولین ستادی این وزارت خواهد بود. براساس این گزارش سفر استانی وزیر ورزش و جوانان و معاونین و مدیران ستادی وزارت ورزش و جوانان به استان بمناسبت هفته دولت روز پنجشنبه انجام خواهد شد.
بر اساس هماهنگی های انجام گرفته دکتر مسعود سلطانی فر وزیر محترم ورزش و جوانان بعنوان نماینده رئیس جمهور و دولت به همراه ۶ معاون و ۱۲ مدیرکل به استان آذربایجان غربی سفر خواهند نمود.

بر اساس تقسیم بندی های انجام گرفته آقای دکتر طباطبایی مدیرکل دفتر استعدادیابی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان به عنوان نماینده دولت به شهرستان پیرانشهر سفر خواهند نمود تا از نزدیک چالش ها و مشکلات شهر پیرانشهر رو در ابعاد مختلف بررسی و طی گزارشی به وزیر محترم تقویم فرمایند. در این سفر آقای دکتر بیرامی به عنوان نماینده اداره کل و همینطور آقای خوشبخت رئیس شهرستان پیرانشهر ایشان را از فرودگاه جهت عزیمت به پیرانشهر همراهی خواهند نمود .

برنامه سفر دکتر طباطبایی به شهرستان پیرانشهر به شرح ذیل خواهد بود:
حضور در یادمان شهید کاظمی پیرانشهر و ادای احترام و نثار فاتحه به روح پرفتوح شهدا
بازدید از اماکن و پروژه های کشاورزی، ورزشی و صنعتی

شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان با حضور روسای ادارات و روسای هیئت های ورزشی و سمن های شهرستان پیرانشهر

مقام عالی وزارت با اعزام تمامی معاونین و اکثر مدیران ستادی وزارت ورزش و جوانان جهت بررسی چالش ها و مطالبات شهرستان ها و جمع بندی گزارشات توسط ایشان به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور گزارش خود را تقدیم دولت خواهد نمود.

این سفر در آغازین روزهای فعالیت دولت دوازدهم مایه خیر و برکت و موجبات امیدواری می باشد که نتایج این سفر و گزارش آن به رئیس جمهور  موجب رونق و توسعه شهر پیرانشهر در بخش های مختلف و بویژه در حوزه های تخصصی ورزش و جوانان شود.