دیدار فرمانده سپاه پیرانشهر با رتبه های برتر کنکور پیرانشهر

دیدار سردار شکوری فرمانده سپاه پیرانشهر با نخبگان و رتبه های برتر کنکور پیرانشهر در سال ٩۶ در محل اتاق جلسات فرماندهی سپاه برگزار گردید. به گزارش پیرانشهر رووداو سردار سرتیپ دوم پاسدار علی شکوری فرمانده سپاه پیرانشهر در دیدار با رتبه های برتر کنکور پیرانشهر ضمن خیر مقدم گویی از مدعوین، دانش آموزان و […]

دیدار سردار شکوری فرمانده سپاه پیرانشهر با نخبگان و رتبه های برتر کنکور پیرانشهر در سال ٩۶ در محل اتاق جلسات فرماندهی سپاه برگزار گردید.

به گزارش پیرانشهر رووداو سردار سرتیپ دوم پاسدار علی شکوری فرمانده سپاه پیرانشهر در دیدار با رتبه های برتر کنکور پیرانشهر ضمن خیر مقدم گویی از مدعوین، دانش آموزان و نخبگان را سرمایه های شهرستان و ایران اسلامی دانستند و جوانان نخبه را هدایای نفیس الهی و امانتی در دست مسئولان خواندند و با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران لحظه‌ای در دفاع از جامعه‌ی علمی و نخبگان کشور کوتاه نمی‌آیند، افزودند: با تکیه بر نخبگان و فرزانگان و در پرتو ایجاد نسلی جوان و پرتلاش، ایران بزرگ به کشوری پیشرفته، قدرتمند، شریف، عزیز و برافرازنده‌ی پرچم تمدن نوین اسلامی تبدیل خواهد شد.
ایشان در ادامه افزودند: دلیل اصلی تأکید مکرر بر لزوم قدر دانستن نخبگان جوان و حمایت از آنان را، تقویت باور «ما می توانیم» در جامعه خواندند و خاطرنشان کردند: متأسفانه در دوران طولانی قاجار و پهلوی، ژن «ناتوانی»، «نمی‌توانیم» و «وابستگی» را به مردم و جوانان تزریق و آن را در جامعه نهادینه کردند و درنهایت کشور بزرگ و پر از منابع انسانی و مادی و صاحب تاریخ و تمدن کهن، به‌صورت تحقیرآمیزی در ذیل غرب تعریف شد.

ایشان، هشت سال دفاع مقدس را عرصه‌ای آشکار و غرورآفرین از «خودباوری و اعتماد به نفس» خواندند و تأکید کردند: اگرچه جنگ حادثه‌ای بسیار تلخ، خسارت‌بار و سخت بود، اما به جوان ایرانی ثابت کرد که می‌توان با توکل به خدا و تکیه بر استعدادها و توانایی‌های داخلی بر دشمنی که همه‌ی قدرت‌های بزرگ از او حمایت می‌کنند، غلبه کرد.
ایشان در ادامه سخنانشان، رسیدن نظام اسلامی مخصوصا در مناطق محرومی همچون شهرستان پیرانشهر به اهداف بزرگ خود را نیازمند ایجاد نسلی شجاع، مؤمن، تحصیل‌کرده، مبتکر، پیشگام، خودباور، غیور، پرنشاط و پرانگیزه خواندند و افزودند: این نسل که برخلاف برخی فضاسازی‌ها به معنای حقیقی کلمه، نسلی انقلابی است، همه‌ی وجود خود را صرف پیشرفت ایران خواهد کرد.
وی در انتها خظاب به دانش آموزان برتر کنکور شهرستان گفتند: به یاد پیرانشهر و مناطق محروم این شهرستان و مردم مستضعف در همه جا که مشغول به تحصیل بودید یاد کنید و نماینده خوبی برای مردم این شهرستان باشید انشالله.