مراسم سالروز بزرگداشت بازگشت آزادگان در پیرانشهر برگزار شد

مراسم بزرگداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی در ۲۶ مردادماه ۱۳۶۹ در یادمان شهید ناصر کاظمی روستای چیانه از توابع شهرستان پیرانشهر با حضور مسئولان و عده ی کثیری از آزادگان پیرانشهر برگزار شد. به گزارش پیرانشهر رووداو در مراسم بازگشت آزادگان آقای عبدالله سلیمانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پیرانشهر ضمن […]

مراسم بزرگداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی در ۲۶ مردادماه ۱۳۶۹ در یادمان شهید ناصر کاظمی روستای چیانه از توابع شهرستان پیرانشهر با حضور مسئولان و عده ی کثیری از آزادگان پیرانشهر برگزار شد.

به گزارش پیرانشهر رووداو در مراسم بازگشت آزادگان آقای عبدالله سلیمانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پیرانشهر ضمن خیر مقدم و تبریک این روز گفتند: آزادگان یادگارانی هستند که درس آزادگی را به جامعه دادند و در ۸ سال دفتع مقدس و سال های اسارت حماسه ای بزرگ آفریدند و واجب است به آن ها و فرزندانشان جواب خوبی پس داد.

حجت السلام و المسلمین نجفیان رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان پیرانشهر نیز گفت: آزادگان در ۸ سال دفاع مقدس ضمن آفرینش حماسه ای بزرگ در زمان اسارت نیز اقتدار و صلابت ایرانی را به نمایش گذاشتند.
وی افزود: اولین عکسل العمل آزادگان بعد از رسیدن به وطن بوسه زدن بر خاک و سرزمین وطن بود، سرزمینی که با خون بهترین فرزندان تطهیر شده است.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان پیرانشهر در ادامه گفت: توان، طاقت، صبر و بردباری و تحمل مشقت آن ها در سال های که زیر شکنجه صدام ملعون بودند، درسی بود برای تمامی نسل ها و نشان داد که ملت ایران می تواند از پس هر کاری برآید.

شهرستان پیرانشهر از شهرهای مرزی در جنوب استان است که در ۸ سال دفاع مقدس بارها مورد تهاجم رژیم بعث قرار گرفت و در راه دفاع از میهن اسلامی شهیدان، جانبازان و آزادگان فراوانی را تقدیم کشور کرد.