مورد عجیب سارق رویاپرداز / هدف گذاری برای انجام سرقت ها

سارق رویاپرداز ی که برای سرقت هایش هدفگذاری کرده بود، سرانجام شناسایی و دستگیر شد. به گزارش پیرانشهر رووداو و به نقل از مهر، ساعت ۸:۳۰ روز ۲۴ تیر ماه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ وقوع سرقت اماکن از یک ساختمان اداری به کلانتری ۱۱۸ ستارخان اعلام شد. با حضور مأموران کلانتری در محل و […]

سارق رویاپرداز ی که برای سرقت هایش هدفگذاری کرده بود، سرانجام شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش پیرانشهر رووداو و به نقل از مهر، ساعت ۸:۳۰ روز ۲۴ تیر ماه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ وقوع سرقت اماکن از یک ساختمان اداری به کلانتری ۱۱۸ ستارخان اعلام شد. با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد سارق یا سارقان به شیوه تخریب قفل در ورودی ساختمان، اقدام به سرقت از چهار واحد تجاری داخل ساختمان (مطب پزشکی، آرایشگاه زنانه، آتلیه عکاسی و استودیو صدا) کرده و با سرقت اموال و تجهیزات این اماکن، از محل متواری شدند.

در بازرسی از مخفیگاه متهم اصلی پرونده کارآگاهان موفق به کشف چندین جلد سررسید و اندیکاتور شدند که سارق در داخل آن‌ها، تاریخ و محل سرقت هایش و همچنین میزان اموال سرقت شده را کاملا ثبت کرده است و در پایان نیز در خصوص سرقت هایش اقدام به هدف گذاری کرده بود؛ سارق رویاپرداز در هدف گذاری سرقت هایش اینگونه نوشته است:

هدف شماره یک برای خود کاری پردرآمد و عالی که با شرایط روحی و روانی من هماهنگ باشد پیدا کنم تا بتوانم هرآنچه که می‌خواهم پول در بیاورم؛ به طور مثال یک تاجر زعفران خوب شوم.

هدف شماره دو گرفتن یک شرکت فوق العاده عالی با منشی خانم و عرضه مستقیم زعفران درجه یک در سراسر کشور و جهان با مارک خودم.

هدف شماره سه خرید یک ماشین عالی از مارک BMW مدل ۲۰۱۸، رنگ مشکی متالیک، فول آپشن، شاسی بلند مانند ایکس ۶ یا ایکس ۵ که رینگ هایش را برم از خیابان امیرکبیر [ بخرم]و بهترین رینگ حاضر را برایش بندازم. ماشین باید همیشه تمیز و پولیش خورده باشه طوری که عکس آدم توش بیفته.

هدف شماره چهار برای زندگی یک دختر زیبا پیدا کنم؛ بنام خودم یک دستگاه آپارتمان در شمال تهران خریداری کنم؛ تمام امکانات را در آن آماده کنم تا بتوانم هفته‌ای یک یا دو بار آنجا بروم تا بتوانم..

هدف شماره پنج به زندگی این همسرم هم برسم و برای اون چیزی کم نگذارم تا در آرامش کامل بچه هایم را بزرگ کند.

هدف شماره شش؛ یک حساب بانکی بسیار پر پول [داشته باشم]؛ همیشه در حسابم بالای ۱۰ میلیارد پول نقد در حال جابجایی باشد تا بتوانم در امنیت کامل زندگی کنم و حالم همیشه خوب باشه.

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با بهره گیری از اسناد و مدارک بدست آمده از سارق رویاپرداز ، کارآگاهان موفق به شناسایی تعداد دیگری از مراکز و اماکن تجاری در محدوده‌های شمال، مرکزی و جنوب شرق تهران شدند که سارق اقدام به سرقت اموالی مختلف از جمله لوازم خودرو، تجهیزات عکاسی؛ لوازم الکتریکی، دارو و … از آن‌ها کرده است.