پیام تبریک شهردار پیرانشهر به مناسبت روز خبرنگار

شهردار شهرستان پیرانشهر، به مناسبت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار ، پیام تبریکی صادر کرد. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری پیرانشهر، کامران فاتح شهردار پیرانشهر، طی پیامی، روز خبرنگار را به طلایه داران این عرصه تبریک گفت. متن کامل این پیام به شرح زیر است: اقتضای جان چو ای دل آگهی است/ […]

شهردار شهرستان پیرانشهر، به مناسبت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار ، پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری پیرانشهر، کامران فاتح شهردار پیرانشهر، طی پیامی، روز خبرنگار را به طلایه داران این عرصه تبریک گفت. متن کامل این پیام به شرح زیر است:

اقتضای جان چو ای دل آگهی است/ هرکه آگه تر بود جانش قوی است.

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم اند. به راستی چه زیباست اندیشه ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه هایی که در خدمت بیان حق برآید. و “قلم” بهانه ای می شود تا ذهنمان را از قید کلمات بی شمار رها کرده و جسورانه در بیکران دنیای “خبر” خلاصه شویم .
حرفه ارجمند خبرنگاری در پرتو شجاعت طبع و قوت روحیه خبرنگاران، شغلی شریف و خوشنام در عصر ارتباطات است و نگارندگان جسور و خستگی‌ناپذیرِ خبر، همچون پروانه‌ای بی‌پروا خود را بر آتش شمع حوادث زمانه می‌زنند و این آزادگی و بلندی همت، رمز محبوبیت این فن شریف است.امید که نوشته هایتان طلوع حقیقت و بالندگی فرهنگی جامعه در آگاهی رسانی به مردم را همراه باشد و بیانی باشد از دردهای کسانی که نمی توانند بگویند یا فریادشان بی صداست.
هفدهم مرداد روز راویان عشق و آزادی و نیک اندیشان بلند نظر عرصه اطلاع را تبریک و تهنیت عرض می نمایم.