جزئیات قتل زن ۶۵ ساله بوکان و دستگیری قاتلان

 فرمانده نیروی انتظامی بوکان در خصوص جزئیات قتل زن ۶۵ ساله بوکانی گفت: قاتل زن ۶۵ ساله همراه با همدست وی در کمتر از ۷۲ ساعت توسط پلیس در این شهرستان شناسایی و دستگیر شد. به گزارش پیرانشهر رووداو و به نقل از ایرنا سرهنگ مجید محبعلی روز سه شنبه در خصوص جزئیات قتل زن ۶۵ […]

 فرمانده نیروی انتظامی بوکان در خصوص جزئیات قتل زن ۶۵ ساله بوکانی گفت: قاتل زن ۶۵ ساله همراه با همدست وی در کمتر از ۷۲ ساعت توسط پلیس در این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش پیرانشهر رووداو و به نقل از ایرنا سرهنگ مجید محبعلی روز سه شنبه در خصوص جزئیات قتل زن ۶۵ ساله بوکانی گفت: سه روز قبل شهروندی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و پلیس را در جریان وجود جسد خانمی قرار می دهد که در داخل رودخانه فصلی و کنار پل سلطان در یکی از روستاهای بخش مرکزی بوکان رها شده بود.
وی ادامه داد: موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ محبعلی افزود: پس از هماهنگی قضایی اقدامات اولیه برای انتقال جسد به پزشکی قانونی و به دست آوردن سرنخ های احتمالی انجام شد.
وی گفت: کارآگاهان پلیس با جدیت و تلاش شبانه روزی و در جهت کاستن از نگرانی های خانواده مقتول و همچنین مقابله با هرگونه عکس العمل احتمالی قاتل ، موضوع را دنبال کرده و در کمتر از ۷۲ ساعت قاتل و همدست وی را در سطح شهرستان بوکان دستگیر کردند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اظهار کرد: مقتول چند روز قبل به عنوان مسافر به یکدستگاه خودروی سواری پراید سوار شده و توسط راننده به خارج از شهر انتقال یافته است.
سرهنگ محبعلی بیان کرد: راننده در طول مسیر متوجه وجه نقد و طلاجات پیرزن شده و نیت شوم خود را اجرا کرده و در یک فرصت مناسب و به علت خلوت بودن مسیر با استفاده از روسری مقتول، اقدام به خفه کردن وی می کند و جسدش را در کنار پل سلطان در بغل جاده رها می کند.
رئیس پلیس شهر بوکان انگیزه ارتکاب جرم توسط قاتل را سرقت عنوان کرد و گفت: به هموطنان توصیه می شود به هنگام مسافرت از خودروهای دارای مجوز استفاده کرده و از سوار شدن به خودروهای مسافربری شخصی پرهیز کرده و همچنین طلاها و وجوه نقد را در معرض دید عموم قرار ندهند.