پزشک ارتوپد اشنویه تقلبی از آب درآمد

مدیر شبکه بهداشت و درمان اشنویه گفت: مردم که از ورود پزشک متخصص که حدود یک ماه از طبابت وی می گذشت خوشحال بودند با مراجعه بازرس شبکه به مطب پزشک، تقلبی بودن پروانه طبابت وی لو رفت و پزشک ارتوپد اشنویه تقلبی از آب درآمد. به گزارش پیرانشهر رووداو و به نقل از ایرنا ابوبکر […]

مدیر شبکه بهداشت و درمان اشنویه گفت: مردم که از ورود پزشک متخصص که حدود یک ماه از طبابت وی می گذشت خوشحال بودند با مراجعه بازرس شبکه به مطب پزشک، تقلبی بودن پروانه طبابت وی لو رفت و پزشک ارتوپد اشنویه تقلبی از آب درآمد.

به گزارش پیرانشهر رووداو و به نقل از ایرنا ابوبکر افشنگ افزود: روز بعد، پس از هماهنگی مدیریت شبکه بهداشت و درمان با نیروی انتظامی برای پلمپ مطب پزشک متقلب مراجعه شد.

وی اظهار کرد: پس از مراجعه به محل مذکور، مشخص شد که پزشک متواری و از محل گریخته است و منشی مطب نیز از موضوع اظهار بی اطلاعی کرد و اظهار داشت که پزشک کلاهبردار مدعی شده است که به سفر کاری به انگلیس رفته است و پس از بررسی کامل پزشک ارتوپد اشنویه تقلبی از آب درامد.

افشنگ افزود: پرونده در حال بررسی است و به مراجع مربوطه ارجاع شده است.

وی گفت: از همشهریان عزیز تقاضا دارم که هنگام مراجعه به متخصصان توجه کامل به پروانه پزشک داشته باشند و موارد مشکوک را به شبکه بهداشت و درمان اطلاع دهند.