هویت عاملان درگیری خونین با نیروی مرزبانی در پیرانشهر اعلام شد

معاون سیاسی- اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ضمن تایید درگیری خونین در پیرانشهر اعلام کرد که نیروهای مرزبانی با قاچاقچیان مشروبات الکلی و مسلح درگیر شده اند. به گزارش پیرانشهر رووداو، روز یکشنبه در ارتفاعات مرزی شهرستان پیرانشهر در گیری به وقوع پیوست و در این درگیری یک نفر از نیروهای مرزبانی شهرستان پیرانشهر شهید و […]

معاون سیاسی- اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ضمن تایید درگیری خونین در پیرانشهر اعلام کرد که نیروهای مرزبانی با قاچاقچیان مشروبات الکلی و مسلح درگیر شده اند.

به گزارش پیرانشهر رووداو، روز یکشنبه در ارتفاعات مرزی شهرستان پیرانشهر در گیری به وقوع پیوست و در این درگیری یک نفر از نیروهای مرزبانی شهرستان پیرانشهر شهید و ۳ نفر نیز مجروح شدند.

 معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی با تایید شهادت مرزبان هنگ مرزی استان در نقطه صفر مرزی پیرانشهر اظهار کرد: طی درگیری ماموران هنگ مرزی با قاچاقچیان مشروبات الکلی و مسلح، متاسفانه یکی از سربازان وظیفه هنگ مرزی به شهادت رسیده و سه نفر نیز مجروح شدند که تحت مداوا هستند.

علیرضا رادفر در حالی که با ایسنا گفت وگو می کرد، اظهار کرد: این اشرار، قاچاقچیان مشروبات الکلی بوده و متاسفانه مسلح بودند و رودرروی نیروهای مرزی قرار می‌گیرند و طبیعتا وظیفه نیروهای مرزبانی مقابله با هرگونه با تردد غیرمجاز مرزی است و نیروهای هنگ مرزی به وظیفه خود عمل می‌کنند و قاچاقچیان به دستور ایست نیروهای هنگ مرزی توجه نکرده و درگیری رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه قاچاقچیان مسلح شروع‌کننده تیراندازی بودند، متاسفانه شاهد بروز چنین حادثه‌ای هستیم.

وی اظهار کرد: پیکر شهید مرزبانی حادثه امروز در شهرستان پیرانشهر با حضور اقشار مختلف مردم تشییع شد./