محل برگزاری کنکور سراسری در شهرستان پیرانشهر مشخص شد

برای دومین سال متوالی کنکور سراسری در شهرستان پیرانشهر توسط دانشگاه پیام نور برگزار می شود. آقای رحمان نژاد رئیس دانشگاه پیام نور پیرانشهر در گفتگو با خبرنگار پیرانشهر رووداو اعلام کرد: کنکور سراسری ۹۶ برای دومین سال متوالی توسط دانشگاه پیام نور پیرانشهر برگزار خواهد شد. اقای رحمان نژاد در ادامه افزود غیر از […]

برای دومین سال متوالی کنکور سراسری در شهرستان پیرانشهر توسط دانشگاه پیام نور برگزار می شود.

آقای رحمان نژاد رئیس دانشگاه پیام نور پیرانشهر در گفتگو با خبرنگار پیرانشهر رووداو اعلام کرد: کنکور سراسری ۹۶ برای دومین سال متوالی توسط دانشگاه پیام نور پیرانشهر برگزار خواهد شد.

اقای رحمان نژاد در ادامه افزود غیر از کنکور علوم تجربی آقایان که در سالن ۲۰۰۰ نفری شهرستان واقع در خیابان بهشتی جنب ترمینال شهرستان برگزار می گردد، کنکور سایر رشته ها در ساختمان دانشگاه پیام نور در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ تیرماه در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می گردد.

وی در خصوص نواقص موجود در کارت ورود به جلسه گفتند که داوطلبینی که در کارت ورود به جلسه آن ها نواقصی وجود دارد می توانند در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری ۱۳ و ۱۴ تیرماه به دانشگاه پیام نور نزد آقای کرمانجی مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است که در سال جاری ۱۳۶۶ داوطلب در سطح شهرستان پیرانشهر کنکور خواهند داد که در میان این رشته ها، رشته علوم تجربی با ۹۱۲ نفر دارای بیشترین شرکت کننده می باشد. همچنین در رشته علوم انسانی ۲۰۶ نفر، رشته زبان ۱۳۴ نفر و در رشته های هنر و ریاضی فیزیک ۵۷ نفر داوطلب حضور دارند.