دیدار فرمانده سپاه پیرانشهر با خانواده های بی بضاعت کمیته امداد پیرانشهر

سردار فرمانده سپاه پیرانشهر با خانواده های بی بضاعت تحت پوشش کمیته إمداد امام خمینی(ره) به مناسبت عید سعید فطر دیدار کرد. سردار سرتیپ دوم پاسدار علی شکوری فرمانده سپاه پیرانشهر به همراه ریاست کمیته إمداد امام خمینی(ره)و هیئت همراه به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر از خانواده های بی بضاعت و بی سرپرست […]

سردار فرمانده سپاه پیرانشهر با خانواده های بی بضاعت تحت پوشش کمیته إمداد امام خمینی(ره) به مناسبت عید سعید فطر دیدار کرد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار علی شکوری فرمانده سپاه پیرانشهر به همراه ریاست کمیته إمداد امام خمینی(ره)و هیئت همراه به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر از خانواده های بی بضاعت و بی سرپرست این کمیته دیدار و گفتگو و به مشکلات آنها رسیدگی نمودند.
فرمانده سپاه پیرانشهر با تاکید بر خدمت به محرومان و مستضعفان و خانواده های نیازمند بعنوان یکی از أهداف و رسالت سپاه ، بِنَا به تأکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) یاد کردند و خنده آوردن بر لبان این قشر یکی از بهترین کارها و نیاز امروز جامعه است.

باشد که این سنت حسنه ای که در این روزهای مبارک توسط سبز پوشان سپاه انجام میگردد، تبدیل به یکی از کارهای همیشگی همه مسئولین شهرستان جهت رسیدگی به مشکلات این قشر مستضعف در این گوشه از ایران اسلامی باشد.