ائمه جماعات اهل سنت علیه تروریسم

ائمه جماعات اهل سنت کشور در روزهای گذشته اقدام تروریستی در تهران را محکوم کردند. ماموستا ملا مصطفی محمودی ماموستا ملا مصطفی محمودی امام جمعه پیرانشهر در خطبه‌های روز جمعه با محکوم کردن حوادث تروریستی تهران اظهار کرد: ملت ایران از هر قوم و نژادی متحدانه مقابل تروریست ایستاده است.   مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی مولوی […]

ائمه جماعات اهل سنت کشور در روزهای گذشته اقدام تروریستی در تهران را محکوم کردند.

ماموستا ملا مصطفی محمودی

ماموستا ملا مصطفی محمودی

ماموستا ملا مصطفی محمودی امام جمعه پیرانشهر در خطبه‌های روز جمعه با محکوم کردن حوادث تروریستی تهران اظهار کرد: ملت ایران از هر قوم و نژادی متحدانه مقابل تروریست ایستاده است.

 

مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی
مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی

مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی: اقدام تروریستی در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی(ره) ضایعه‌ای بزرگ بود.

 

ماموستا عبدالرحمان خلیفه‌زاده
ماموستا عبدالرحمان خلیفه‌زاده

ماموستا عبدالرحمان خلیفه‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه بوکان: این حادثه به منظور ایجاد تفرقه و نفاق بین اقوام ایرانی و ازبین‌بردن آرامش کنونی در کشور است.

 

ماموستا ملاقادرقادری
ماموستا ملاقادرقادری

ماموستا ملاقادرقادری امام‌جمعه پاوه: برای دشمنان این مردم و نظام متأسف هستم که با وجود بیش از ٣٨ سال توطئه و ترفند علیه این انقلاب و نظام و شکست‌های متعدد هنوز دست از دشمنی با مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران بر نداشته‌اند.

 

مولوی عبدالغنی دهانی
مولوی عبدالغنی دهانی

مولوی عبدالغنی دهانی سرپرست دبیرخانه ائمه جمعه نهاد رهبری در امور اهل سنت سیستان‌وبلوچستان: تروریست‌هایی که از جانب عربستان حمایت می‌شوند، با توجه به شکست‌های پیاپی در سوریه و عراق تلاش دارند تا ضربه‌ای به جمهوری اسلامی وارد و ایران را ناامن کنند.

 

مولوی محمدعلی شهنوازی
مولوی محمدعلی شهنوازی

مولوی محمدعلی شهنوازی در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان خاش: نیروهای امنیتی ایران اسلامی با همه وجود و با چشم مسلح به این قضایا اشراف کامل دارند و هرگز اجازه نمی دهند این تروریست‌های از خدا بی‌خبر به اهداف شوم و پلید خود دست پیدا کنند.

 

لینک کوتاه خبر:  https://piranshahrrudaw.ir/?p=1252