دستگیری دو عامل مرتبط با تروریست های حوادث تهران در روانسر استان کرمانشاه

پلیس کرمانشاه از دستگیری دو عامل مرتبط با تروریست های حوادث تهران در شهرستان روانسر خبر داد. به گزارش پیرانشهر رووداو، خبرگزاری میزان نزدیک به قوه قضائیه اعلام کرد، در پی کشف ۹۲ قبضه کلت کمری در ثلاث باباجانی توسط پلیس کرمانشاه، این پلیس  امروز در بیانیه ای اعلام کرد دو نفر از عوامل مرتبط […]

پلیس کرمانشاه از دستگیری دو عامل مرتبط با تروریست های حوادث تهران در شهرستان روانسر خبر داد.

به گزارش پیرانشهر رووداو، خبرگزاری میزان نزدیک به قوه قضائیه اعلام کرد، در پی کشف ۹۲ قبضه کلت کمری در ثلاث باباجانی توسط پلیس کرمانشاه، این پلیس  امروز در بیانیه ای اعلام کرد دو نفر از عوامل مرتبط با تروریست های حوادث تهران را در شهرستان روانسر شناسایی و دستگیر کرده است.

گفتنی است این متهمان توسط پلیس امنیت کرمانشاه دستگیر شده و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

در این رابطه محمدحسین ذوالفقاری معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور درباره حوادث تروریستی ۱۷ خرداد در تهران، با اشاره به اینکه از همان لحظات اولیه حادثه تروریستی در تهران، نیروهای امنیتی اقدامات گسترده و مناسبی انجام دادند، گفت: خوشبختانه نتایج خوبی از این اقدامات به دست آمده و در ساعات آینده و یا فردا نتایج این اقدامات را توضیح می‌دهیم.

وی افزود: مردم عزیز ما بدانند در طول ۴۸ ساعت گذشته تمام اقدامات با محوریت وزارت اطلاعات انجام شده و نتایج مهم و قابل توجهی به دست آمده که به زودی جزئیات آن را اطلاع می‌دهیم.