دفتر آیت الله مکارم اتهام دست داشتن در رای نیاوردن نمایندگان کرد در هیات رئیسه مجلس را رد کرد

دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی در اطلاعیه‌ای انتشار مطالبی دربارۀ علت رای نیاوردن دکتر محمد قسیم عثمانی نماینده بوکان در انتخاب هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی را دروغ دانست. به گزارش پیرانشهر رووداو، در اطلاعیه پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی آمده است: یکی از سایت‌های معاند مطالبی دربارۀ انتخاب هیات‌ رئیسه مجلس شورای اسلامی منتشر ساخته […]

دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی در اطلاعیه‌ای انتشار مطالبی دربارۀ علت رای نیاوردن دکتر محمد قسیم عثمانی نماینده بوکان در انتخاب هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی را دروغ دانست.

به گزارش پیرانشهر رووداو، در اطلاعیه پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی آمده است: یکی از سایت‌های معاند مطالبی دربارۀ انتخاب هیات‌ رئیسه مجلس شورای اسلامی منتشر ساخته که مملو از اکاذیب و دروغ‌هاست.

در ادامه این اطلاعیه افزوده است: البته از سایت‌های معاند جز این انتظار نیست و هدف اصلی اختلاف‌افکنی و ایجاد بدبینی و تضعیف نظام جمهوری اسلامی و کشور است و این کار همه‌روزۀ آن‌هاست. باید مراقب این شیطنت‌ها بود.

در همین ارتباط محمد قسیم عثمانی نماینده بوکان دریادداشتی نوشت: در پى انتخابات هیات رئیسه مجلس ، برخى از سایت ها و کانالهاى ضدانقلاب در فضاى مجازى، رأى نیاوردن بنده را در هیأت رئیسه، به تماس تلفنى برخى مراجع نسبت داده اند. این در حالیست که به هیچ وجه این موضوع صحت نداشته و بنده بشدت این اتهام توطئه گران  را تکذیب مى نمایم.

لازم به ذکر است که پس از رای نیاوردن دونماینده کورد در هیات رئیسه مجلس ، یکی از کانال های ضدانقلابی در پیامی از دست داشتن آیت الله مکارم شیرازی در رای نیاوردن این دو نماینده گفت که پس از آن این خبر از سوی نمایندگان و دفتر آیت الله مکارم شیرازی تکذیب شد و اعلام شد که این خبر صرفا برای ایجاد نفاق و تفرقه منتشر شده است.