گُم شدن یک نوجوان در کوه های کانی خدا

بازهم عدم آگاهی از مسیر در کوهستان و گُم شدن یک نوجوان در کوه های کانی خدا طی گزارش های رسیده به پیرانشهر رووداو شب گذشته نوجوانی در کوهستان های کانی خدا به دلیل عدم آشنایی با مسیر و جداشدن از همراهان خود، راه برگشت را گُم کرده و تا صبح امروز در کوهستان سرگردان […]

بازهم عدم آگاهی از مسیر در کوهستان و گُم شدن یک نوجوان در کوه های کانی خدا

طی گزارش های رسیده به پیرانشهر رووداو شب گذشته نوجوانی در کوهستان های کانی خدا به دلیل عدم آشنایی با مسیر و جداشدن از همراهان خود، راه برگشت را گُم کرده و تا صبح امروز در کوهستان سرگردان شد.

در طی تماس تلفنی با دبیرخانه مدیریت بحران شهرستان پیرانشهر حادثه فوق به شکل زیر شرح داده شد:
ساعت ١/٣٠ بامداد پنج شنبه یکی از شهروندان طی تماس تلفنی با مدیریت بحران شهرستان خبر از درراه ماندن برادرزاده نوجوانش در کوهستان کانی خدا داد. به محض وصول گزارش، هماهنگی های لازم صورت گرفت و بوسیله ارتباط تلفنی با شخص در راه مانده، راهنمایی های لازم به وی صورت گرفت و مسیر مطمئن و امن، طی تماس های تلفنی به شخص گم شده مخابره شد. خوشبختانه بعد از طی شدن پنج ساعت، فرد مذکور صحیح و سالم به کانون گرم خانواده اش پیوست.
شایان ذکر است فرد مذکور به منظور گردش به همراه تنی چند از دوستان نوجوانش به کوهستان کانی خدا عزیمت کرده بود و در آنجا از جمع دوستان جدا شده و راه برگشت را گم می کند.

از شهروندان گرامی تقاضا می شود که در صورت رفتن به کوه حتما با تیم های کوهنوردی و یا افراد آگاه به مسیر همراه شوند تا از بروز هرگونه حادثه ای جلوگیری شود