تجلیل از نقش یک نماینده کُرد در پیروزی روحانی

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی، از فعالیت های حسین‌زاده نماینده نقده و اشنویه که رئیس ستاد اقوام، مذاهب و ادیان روحانی بود، تقدیر کرد. به گزارش پیرانشهر رووداو به نقل از روزنامه ایران: نشست مشترک نمایندگان حامی روحانی عصر دوشنبه با حضور محمد شریعتمداری رئیس ستاد انتخاباتی روحانی، مرتضی بانک، بیژن نامدار زنگنه و حسینعلی امیری […]

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی، از فعالیت های حسین‌زاده نماینده نقده و اشنویه که رئیس ستاد اقوام، مذاهب و ادیان روحانی بود، تقدیر کرد.

به گزارش پیرانشهر رووداو به نقل از روزنامه ایران: نشست مشترک نمایندگان حامی روحانی عصر دوشنبه با حضور محمد شریعتمداری رئیس ستاد انتخاباتی روحانی، مرتضی بانک، بیژن نامدار زنگنه و حسینعلی امیری و همچنین محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس و بیش از ۱۰۰ نفر از نمایندگان مجلس برگزار شد.

شریعتمداری در این نشست ضمن تشکر از همدلی و همکاری نمایندگان گفت: به خاطر ندارم هیچ‌گاه چنین ارتباطی بین دولت و مجلس بوده باشد. همه حامیانتان را برای تحقق هدف بسیج کردید که جای قدردانی دارد.وی افزود: حضور برخی شخصیت‌ها از جمله رئیس دولت اصلاحات در هدایت آرای مردم و نام حجت‌الاسلام ناطق نوری در عرصه رقابت‌های انتخاباتی و در هدایت آرای مردم تأثیرگذار بود.

همچنین فعالیت‌های آقایان مطهری و پزشکیان، نواب رئیس مجلس و محمدرضا عارف، رئیس فراکسیون امید مجلس تأثیر بی‌نظیری در فضای انتخابات داشت. شریعتمداری با قدردانی از تلاش محمدعلی وکیلی، سخنگوی ستاد انتخاباتی حسن روحانی، پارسایی مسئول ستاد نمایندگان حامی روحانی و حسین‌زاده نماینده نقده و اشنویه که رئیس ستاد اقوام، مذاهب و ادیان روحانی بود، تأکید کرد که جوان کردن مدیریت در دولت و ورود جوانان در عرصه مسئولیت در دستور کار دولت آینده خواهد بود.