اولویت های راه و شهرسازی آذربایجان غربی در سال ۹۶ تشریح شد/خبری از اتوبان پیرانشهر-نقده نیست

معاونان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، اولویتهای خود در سال ۹۶را تشریح کردند. به گزارش پیرانشهر رووداو و به نقل از کردپرس، داریوش نصر مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در دیدار عمومی با در دیدار با کارمندان این اداره، تحقق نظم اداری و انضباط مالی و اجرای قوانین و مقررات را […]

معاونان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، اولویتهای خود در سال ۹۶را تشریح کردند.

به گزارش پیرانشهر رووداو و به نقل از کردپرس، داریوش نصر مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در دیدار عمومی با در دیدار با کارمندان این اداره، تحقق نظم اداری و انضباط مالی و اجرای قوانین و مقررات را از شاخص ترین اهداف سازمانی اداره کل راه و شهرسازی استان برشمرد و افزود: افزایش حقوق و مزایا و رسیدگی به  معیشیت نیروی انسانی از جمله اهرمهای ارتقای انگیزه و وجدان کاری در بین همکاران به شمار می رود .
داریوش نصر همچنین از  کاهش مطالبات پیمانکاران خبر داد و افزود : بخش عظیمی از مطالبات پیمانکاران  در سال گذشته  با استفاده بهینه از ظرفیت صندوق خزانه اسلامی و مدیریت هزینه ها پرداخت شد و در سال جدید نیز درصد به حداقل رساندن آن هستیم .
در ادامه مدیر کل راه  وشهرسازی از معاونت های اداره کل خواست تا اولویت های کاری خود را در سال جدید به همکاران تشریح کنند .
در این مراسم مهدی اسدی مدیر توسعه منابع اداره کل رسیدگی به وضعیت پرسنلی اداره و تبدیل وضعیت کارکنان  و افزایش حقوق کارکنان را از اولویت های کاری سال جدید برشمرد .
فرشاد موسوی سرپرست فنی و اجرایی و نیز مدیر ساخت و توسعه راههای اداره کل ، احداث و آسفالت ۲۰۰ کیلومتر از راههای روستایی ، احداث و آسفالت ۳۵کیلومتر بزرگراه ارومیه – میاندوآب ، آسفالت و بهره برداری از ۱۵ کیلومتر از محور خوی – سلماس  ، تکمیل و بهره برداری از یک دستگاه تقاطع غیر همسطح محور خوی- قطور ،  بهسازی و آسفالت ۵/۵ کیلومتر محور ارومیه –اشنویه در محدوده گردنه آغبلاغ ، بهسازی و آسفالت ۵/۷ کیلومتر از محور خوی – قطور و تبدیل به راه اصلی را از جمله مهم ترین اولویت های کاری  مدیریت ساخت و توسعه راهها در سال جدید برشمرد .
فرشاد موسوی اتمام و تحویل بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی خوی ، اتمام و تحویل اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی زارعان خوی ، اتمام و تحویل پروژه پایگاه مقاومت شهید کلانتری را از جمله اولویت های کاری واحد فنی و اجرایی ذکر کرد .
در ادامه نادر اکبریان مدیر شهرسازی و معماری نیز تهیه طرح جامع شهرهای سلماس ، سردشت و شاهین دژ ، الحاق بخشی از اراضی خارج از محدوده در قالب محدوده شهرهای ارومیه ، نقده ، مهاباد و پیگیری مکانیابی ایستگاه مسافربری راه آهن ارومیه و کنترل نظارت بر ساخت و سازهای غیر مجاز نقاط شهری استان را از جمله اولویت های کاری خود برشمرد .
محمد علی پورعلی مدیر املاک و حقوقی به ارائه اولویت های کاری در سال جدید از جمله اخذ اسناد تک برگی به تعداد ۲۰۰۰ عدد ، تعیین تکلیف اسناد اراضی تعاونی های مساکن ۱۱ گانه مستقر در شهرک گلمانخانه  و پروژه های اجاره داری در خصوص پرداخت بهای زمین و مال الاجاره و  اتمام پرونده خوانی شهرستان ارومیه و نقده پرداخت.
جلال تقی دخت تکمیل و بهره برداری از پروژه های مسکن مهر در سطح استان ، تشکیل صندوق زمین و ساختمان شهید اسرفیلی ارومیه ، واگذاری زمین همکاران اداره کل ، شروع  پروژه تجاری – اداری شهید باکری ارومیه را از جمله برنامه های کاری مدیریت مسکن  ساختمان برشمرد .

لینک کوتاه: https://piranshahrrudaw.ir/?p=592