برای کمک به کسب و کار روستاییان وام کم بهره داده می شود

پیرانشهر رووداو- بخشدار مرکزی پیرانشهر گفت: پروژه های عمرانی و خدماتی قابل توجهی در ایام دهه فجر و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در روستاهای بخش مرکزی پیرانشهر افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد. حسین بالقچی بخشدار مرکزی پیرانشهر در جمع دهیاران پیرانشهر گفت: در ایام دهه فجر پروژه های قابل توجهی در […]

پیرانشهر رووداو- بخشدار مرکزی پیرانشهر گفت: پروژه های عمرانی و خدماتی قابل توجهی در ایام دهه فجر و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در روستاهای بخش مرکزی پیرانشهر افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

حسین بالقچی بخشدار مرکزی پیرانشهر در جمع دهیاران پیرانشهر گفت: در ایام دهه فجر پروژه های قابل توجهی در بخش مرکزی پیرانشهر با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد که امید می رود با اجرای این پروژه ها بخشی از محرومیت ها و کمبودهای این بخش جبران شود.

بالقچی افزود: برای کاهش مهاجرت روستاییان به شهر و توسعه کسب و کار روستایی با همکاری اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی پیرانشهر وام های کم بهره به روستاییان تعلق می گیرد و متقاضیان می توانند با دریافت این وام ها کسب و کار خود را رونق ببخشند و یا ایده های خود را به مرحله عمل در بیاورند.

بخشدار مرکزی ادامه داد: برای کمک به توسعه روستاهای شهرستان، دهیاران باید نسبت به تهیه شناسنامه روستا اقدام کنند که طی آن تمامی مشخصات روستا مشخص و ظرفیت های موجود در روستا تعیین شود تا بتوان از این ظرفیت ها برای توسعه و پیشرفت روستاها استفاده کرد.

بخشدار مرکزی در خاتمه از دهیاران و اهالی روستاهای بخش مرکزی خواست با مشارکت پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه این روز را گرامی بدارند.