افتتاح و کلنگ زنی پروژه های حوزه وزرش با اعتبار بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در پیرانشهر

به گزارش پیرانشهر به نقل از کردپرس، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پیرانشهر با اشاره به پروژه های حوزه ورزش که در ایام دهه فجر امسال کلنگ زنی یا به بهره برداری خواهند رسید، گفت: بدون شک ورزش یکی از حوزه هائیست که پس از پیروزی انقلاب اسلامی توجه ویژه ای به آن شده […]

به گزارش پیرانشهر به نقل از کردپرس، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پیرانشهر با اشاره به پروژه های حوزه ورزش که در ایام دهه فجر امسال کلنگ زنی یا به بهره برداری خواهند رسید، گفت: بدون شک ورزش یکی از حوزه هائیست که پس از پیروزی انقلاب اسلامی توجه ویژه ای به آن شده است و حضور ورزشکاران و قهرمانان ورزشی در ۴۰ سال اخیر و کسب افتخارات بیشمار توسط ورزشکاران کشورمان در سطوح مختلف نمایانگر این واقعیت است.

وی ادامه داد: در شهرستان پیرانشهر نیز ورزشکاران و قهرمانان زیادی در عرصه های مختلف ورزشی در سال های اخیر باعث کسب افتخار برای کشور و بویژه شهرستان پیرانشهر شده اند که جای تقدیر دارد.

خوشبخت در ادامه با اشاره به طرح ها و پروژه هایی که در ایام دهه فجر سال جاری در پیرانشهر به بهره برداری خواهند رسید، گفت: پروژه هایی که در حوزه ورزش در ایام دهه فجر سال جاری قرار است در این شهرستان کلنگ زنی یا به بهره برداری برسند ۳ پروژه بزرگ هستند که در دو بخش دولتی و خصوصی انجام خواهند شد.

رئیس ورزش و جوانان پیرانشهر در ادامه سخنان خود تصریح کرد: قرار بر این است که پروژه سالن ورزشی جوانان با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان با مساحت ۲ هزار متر مربع در فضای مجموعه ورزشی شهید بهشتی پیرانشهر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ زنی شود.

وی اضافه کرد: همچنین یک استخر با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان در محل چهار راه نیروگاه برق و یک مجموعه فرهنگی و ورزشی هم بنام ” مجموعه ورزشی اکسیژن ” در سه طبقه با اعتبار ۳ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی کلنگ زنی خواهد شد.

خوشبخت، در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: علاوه بر این سه طرح که کلنگ زنی خواهند شد یک واحد سالن ورزشی سقف کوتاه با اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان پیبرانشهر در خاتمه سخنان خود مجموع کل اعتبارات اختصاص یافته به این پروژه ها را در حدود ۱۰ میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان عنوان کرد و تأکید کرد برای توسعه ورزش شهرستان در حوزه های مختلف قهرمانی و همگانی هر اندازه که هزینه شود باعث کسب افتخار برای ورزشکاران خواهد شد لذا امیدواریم که این خدمات بتواند پاسخگوی گوشه ای از نیازهای ورزشی این شهرستان باشد.

این مسئول پیرانشهری در بخش دیگری از سخنان خود به قهرمانی ورزشکاران پیرانشهری در رشته های مختلف از جمله موی تای ، کاراته ، قویترین مردان و … در یک ماه اخیر اشاره کرد و یادآور شد، در صورت فراهم ساختن امکانات و بسترهای لازم جهت حضور ورزشکاران پیرانشهری در رشته های محتلف، این شهرستان ظرفیت کسب افتخار در تمامی رشته های ورزشی را نه تنها در سطح استان بلکه در سطح کشور و حتی جهانی دارد.