نقش رسانه ها در مبارزه با گرانی چشمگیراست

خضر رحمانپور رئیس اتاق اصناف پیرانشهر گفت: نقش رسانه ها در سطح کلان و هم در سطح شهرستانی برای مبارزه با گرانی ناشی از اثرات روانی تحریم ها و تبلیغ رسانه های معاند برای آشفته کردن بازار مهم و حیاتی است. رحمانپور افزود: در گذشته شاهد جنگی تمام عیار در ۸ سال دفاع مقدس بودیم […]

خضر رحمانپور رئیس اتاق اصناف پیرانشهر گفت: نقش رسانه ها در سطح کلان و هم در سطح شهرستانی برای مبارزه با گرانی ناشی از اثرات روانی تحریم ها و تبلیغ رسانه های معاند برای آشفته کردن بازار مهم و حیاتی است.
رحمانپور افزود: در گذشته شاهد جنگی تمام عیار در ۸ سال دفاع مقدس بودیم و خوشبختانه پیروز شدیم و اکنون دشمن پس از شکست در جنگ نظامی بدنبال جنگ اقتصادی و جنگ روانی است که رسانه ها می توانند با فرهنگ سازی و خنثی کردن حملات روانی دشمن در این تقابل نقش تعیین کننده داشته باشند و انتظار می رود رسانه های شهرستان پیرانشهر همسو با دیگر رسانه های دلسوز نظام، در این راستا حرکت کنند.
رئیس اتاق اصناف پیرانشهر گفت: از شش ماهه دوم سال جاری در حال تدارک انتخابات اتاق اصناف پیرانشهر هستیم و در مرحله اول ثبت نام از متقاضیان هر صنف انجام شده است و پس از مشخص شدن نتیجه تایید صلاحیت افراد ثبت نامی، انتخابات به صورت الکترونیک انجام خواهد شد.
وی افزود: خوشبختانه با سازوکار جدید در نظر گرفته شده، انتخابات به صورت الکترونیک برگزار خواهد شد و این موضوع باعث رفع ابهام در برگزاری انتخابات خواهد شد.
رحمانپور ادامه داد: اتاق اصناف در هماهنگی با سایر ادارات شهرستان بدنبال ساماندهی میوه فروشان سیار شهری است و با تعیین مکان هایی به عنوان سبزه میدان در مناطق مختلف شهری به دنبال حذف میوه فروشی به شکل سیار هستیم که اکنون به یکی از معضلات شهری تبدیل شده است.
همچنین برای توسعه فضای اداری این بخش پروژه ساختمان اداری، تجاری اتاق اصناف در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع و در ۶ طبقه احداث خواهد شد که در مرحله نخست این پروژه فندانسیون این ساختمان با هزینه ای بالغ بر ۳ میلیارد رسال انجام شده است و پیش بینی شده از ابتدای بهار سال آینده عملیات ساخت این مجتمع با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال آغاز شود.