بیانیه فرماندار، سپاه پاسداران، شورا و شهردار و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پیرانشهر به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان سال ۱۳۹۷

فرماندار پیرانشهر با صدور پیامی یوم الله ۱۳ آبان، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را به عموم ملت رشید و غیرتمند ایران و شهرستان پیرانشهر تبریک گفت. بسمه تعالی اینجانب ضمن دعوت از عموم مردم مومن و خداجوی شهرستان پیرانشهر برای حضور در مراسم یوم ا… سیزدهم آبان که همواره […]

فرماندار پیرانشهر با صدور پیامی یوم الله ۱۳ آبان، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را به عموم ملت رشید و غیرتمند ایران و شهرستان پیرانشهر تبریک گفت.

بسمه تعالی

اینجانب ضمن دعوت از عموم مردم مومن و خداجوی شهرستان پیرانشهر برای حضور در مراسم یوم ا… سیزدهم آبان که همواره روحیه حقیقت جویی ، ظلم ستیزی،عدالت طلبی و مبارزه با استکبار را در دل و جان خود بیدار نگه داشته و در پرتو رهنمود های رهبر معظم انقلاب در ترویج گفتمان استکبار ستیزی ، عدالت محوری به منظور تحقق صلح و زیستن در دنیایی سرشار از نشاط و امید و عاری از جنگ و خشونت تلاش و کوشش نمایید .

از خداوند متعال برای همگان به ویژه جامعه جوان و نوجوان این شهرستان موفقیت و بهروزی مسألت می نمایم و امیدوارم که حرکات هوشمندانه این عزیزان گام موثری در راستای به ثمر نشستن اهداف دولت محترم تدبیر و امید بوده و روز به روز بر استقلال علمی و صنعتی این مرز و بوم بیفزاید.

سید علی ترابی
فرماندار شهرستان پیرانشهر

×××××××××××××

بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان پیرانشهر به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان سال ۱۳۹۷

یوم الله ۱۳ آبان ، روز ملی مبارزه با استکبار؛ افول قدرت امریکا و ناکامی کاخ سفید در عرصه جنگ های نظامی، اقتصادی و رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی را محصول مقاومت، ایستادگی و استکبار ستیزی وقفه ناپذیر ملت ایران است.

: ۱۳ آبان ماه در فرهنگ و تاریخ انقلاب اسلامی و مبارزه مستمر و بی امان ملت ایران با امریکا و نظام سلطه و استکبار، حاوی پیام های معنادار و الهام بخشی است که تکرار و یادآوری آن در هر سال به ویژه برای نسل های جدید و جوان کشور بسیار راهگشا بوده و می تواند سیال بودن هوشمندی و هوشیاری ملی در قبال توطئه ها و ترفند های شیطان بزرگ در جامعه را تضمین و دائمی سازد.

سیزدهم آبان ماه ورای حوادث مهم سه گانه تاریخی که با “تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار وحشیانه دانش آموزان به دست دژخیمان شاه در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی امریکا توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) در سال ۱۳۵۸” پدید آمده است، نماد استکبار ستیزی و شکست ناپذیری ملت ایران در عرصه مقابله با امریکا و جریان پلید استکباری در تاریخ معاصر به شمار می رود.

حوادث تاریخی حماسه تسخیر لانه جاسوسی امریکا در سال ۵۸ و شکست حمله نظامی یانکی ها به طبس ، همراه با ماجرای خفت‌بار دستگیری تفنگداران متجاوز امریکایی در خلیج فارس توسط رزمندگان شجاع و غیرتمند نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۱۳۹۴ را امری ضروری و حاوی پیام های دردناک و تحقیر کننده برای کاخ سفید میدانیم و چالش چهل ساله و تقابل راهبردی امریکا و جمهوری اسلامی ایران بیانگر حقایق و واقعیت‌های درس آموزی است که از یک سو اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی و روند قدرت یابی تولید و تراکم ظرفیت‌های استکبارستیزی و سلطه گریزی ملت ایران و از سوی دیگر افول تدریجی امریکا و هیمنه و قدرت ظاهری و فریبنده آن برغم عملیات روانی و تلاش پرطمطراق امپراتوری خبری و رسانه‌ای غرب را در معرض جهانیان قرار داده است.

عمل به توصیه های امروز رهبر معظم انقلاب به جوانان مبنی بر ” هوشیاری مقابل فریب و لبخند دروغین دشمن”، “ترویج و تبیین نظریه مقاومت” و ” احساس مسئولیت در قبال موضوع پیشرفت کشور”، پشتوانه خلل ناپذیر آینده درخشان و دست برتر ملت ایران برای نیل به قله های ممتاز در تعاملات جهانی است و تردیدی نیست فصل الخطاب دانستن مواضع، منویات و توصیه های حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در تمامی زمینه ها و عرصه های راهبردی از جمله در صحنه مقابله با امریکا و سیاست‌ها و سناریوهای ضد ایرانی نظام سلطه و صهیونیسم، ضمن خنثی‌سازی ترفندها و نقشه‌های دشمن به ویژه در میدان جنگ اقتصادی، ظرفیت‌ها و فرصت‌های بالقوه و بالفعل کشور را به گونه ای هوشمندانه در چارچوب نقشه راه ترسیم شده معظم له برای راهیابی به دروازه های تمدن نوین اسلامی و تامین منافع و مصالح ملی، مهندسی و فعال خواهد ساخت.

در پایان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان پیرانشهر با دعوت از اقشار و آحاد مردم شهید پرور مختلف شهرستان به ویژه نسل جوان و دانشجویان و دانش آموزان فهیم، زمان شناس و دشمن ستیز برای حضور پرشور و گسترده در تظاهرات سراسری ۱۳ آبان ماه و آیین گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و طنین انداز کردن شعار محوری “مرگ بر امریکا” و نمایش نفرت و انزجار خود علیه هیئت حاکمه جنایتکار، تروریست پرور و پیمان شکن کاخ سفید، افول آمریکا را یک واقعیت حتمی، اجتناب ناپذیر و منطبق بر سنت الهی که جامعه بشری سرانجام آن را درک خواهند کرد میدانیم و به فضل الهی و به برکت بصیرت و هوشمندی ملت ایران، ۱۳ آبان ماه امسال به صحنه نمایش اقتدار و وحدت ملی، تحقیر شیطان بزرگ و محکومیت سیطره جویی و سلطه طلبی رژیم منفور امریکا و نواخته شدن سیلی متقابل ایرانیان به رئیس جمهور و مقامات دغل باز و دروغ پرداز این کشور تبدیل خواهد شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان پیرانشهر

×××××××××××××××××

بیانیه ی اداره ورزش وجوانان شهرستان پیرانشهر بمناسبت روز ۱۳ آبانماه

         بسم الله الرحمن الرحیم

در این بیانیه ضمن گرامیداشت فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان ، در پیامی از آحاد مختلف مردم انقلابی و ولایی بخصوص جامعه بزرگ ورزش و جوانان شهرستان برای حضوری پرشور و حماسی در این راهپیمایی دشمن شکن دعوت مینماید.

بار دیگر فرا رسیدن یوم الله سیزدهم آبان نوای استکبار ستیزی ملت بزرگ ایران را در کشور طنین انداز کرد. روزی که به همه ی دنیا نشان داد، تمامی قدرت‌های بزرگ اما شیطانی و طاغوتی از درون پوچ و پوشالی اند.

سیزدهم آبان روزی است که در آن ملت ایران به همه مستضعفان آموخت که می‌توانند در برابر مستکبرین عالم بایستند و هویت خود در نفی قدرت‌های سلطه گر استعماری را بیش از هر زمان دیگری تعریف نمایند.

این حماسه چنان شکوهمند و کوبنده بود که امام راحل آن را انقلاب دوم و حتی بزرگتر از انقلاب اول یعنی سرنگونی رژیم شاهنشاهی دانستند.

جامعه ورزش و جوانان پیرانشهر در این روز اعلام می دارد که آمریکا همچنان شیطان بزرگ و دشمن شماره یک انقلاب اسلامی و ملت ایران به شمار می‌رود و لزوم هوشمندی و هوشیاری برابر سیاست‌ها و نقشه‌های شیطانی به همگان نسبت به پروژه نفوذ دشمن هشدار می دهد .یقینا ملت بصیر و انقلابی ایران بر این حقیقت روشن واقفند و این بار نیز همچون گذشته، دشمن را ناکام گذاشته و دستان پلید آنها را کوتاه خواهند نمود.

جامعه بزرگ ورزش و جوانان پیرانشهر همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ضمن تجدید پیمان خود با معمار کبیر انقلاب اسلامی، شهدا و رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) و دعوت از اقشار و آحاد ملت عاشورایی و انقلابی شهرستان به ویژه جامعه ورزش و نسل جوان و دانشجویان و دانش‌آموزان مومن و دشمن ستیز برای حضور پرشور گسترده و انقلابی در تظاهرات سراسری ۱۳ آبان ماه و طنین‌انداز کردن شعارهای هیهات من‌الذله و مرگ بر آمریکا و نمایش تمام عیار سازش‌ ناپذیری خود برابر جبهه دشمن اعلام می‌دارد .

اداره ورزش و جوانان شهرستان پیرانشهر

××××××××××××××××

‍ پیام مشترک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پیرانشهر بمناسبت ۱۳ آبان

مهندس انور سعیدی شهردار پیرانشهر و اعضای شورای اسلامی شهر، همه شهروندان پیرانشهر را به حضور در راهپیمایی استکبار ستیز ۱۳ آبان دعوت کردند.

متن پیام به شرح ذیل:

“۱۳ آبانماه یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است. اولین واقعه در روز ۱۳ آبانماه ۱۳۴۳ با یورش رژخیمان رژیم پهلوی به منزل امام خمینی(ره) و دستگیری ایشان و در نهایت تبعید به ترکیه اتفاق افتاد. دومین واقعه  با کشتارِ جمعی از دانش آموزان در راهپیمایی دراعتراض به دخالت های آمریکا در ایران در روز ۱۳ آبانماه ۱۳۵۷ رقم خورد و در نهایت با برچیده شدن لانه جاسوسی در ۱۳ آبانماه سال ۱۳۵۸ توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) به نهایت کمال رسید. در این وقایع آنچه بیش از هر چیز خودنمایی می کند مبارزه با استکبار جهانی و عمالش رژیم پهلوی است که نشان از روحیه استکبار ستیز ملت بزرگ ایران می باشد. این روز بزرگ را به تمامی دانش آموزان کشور بویژه دانش آموزان شهرستان پیرانشهر تبریک و تهنیت عرض کرده و از تمامی شهروندان دعوت می نماییم که با حضور سبز خود همراه و همگام با دانش آموزان ندای استکبار ستیز خود را به گوش تمامی مستکبران و طاغوتیان زمان  برسانند.