پیام تسلیت مسئولین شهرستان پیرانشهر در پی جان باختن کارکنان کشتی نفت کش سانچی

پیام تسلیت مسئولین شهرستان پیرانشهر در پی جان باختن کارکنان نفت کش سانچی   پیام تسلیت فرماندار پیرانشهر به مناسبت درگذشت پرسنل کشتی نفت کش سانچی بسم‏ الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون وقوع سانحه ناگوار و دلخراش آتش سوزی برای کشتی نفتکش کشورمان در سواحل شرقی چین که موجب درگذشت شهادت […]

پیام تسلیت مسئولین شهرستان پیرانشهر در پی جان باختن کارکنان نفت کش سانچی

 

پیام تسلیت فرماندار پیرانشهر به مناسبت درگذشت پرسنل کشتی نفت کش سانچی

بسم‏ الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

وقوع سانحه ناگوار و دلخراش آتش سوزی برای کشتی نفتکش کشورمان در سواحل شرقی چین که موجب درگذشت شهادت گونه تمامی خدمه و پرسنل زحمتکش آن شد،قلوب آحاد ملت ایران را محزون کرد.

اینجانب با ابراز همدردی، این ضایعه را به ملت بزرگ ایران به ‏ویژه خانواده های داغدیده از صمیم قلب تسلیت می گویم و برای آن جان‏باختگان مظلوم که تلاشگران عرصه اقتدار ملی و پیشگامان اقتصاد کشور هستند، علّو درجات و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

ترابی
فرماندار شهرستان پیرانشهر

—————————————————————————————————-

پیام تسلیت دکتر خضری به مناسبت شهادت مظلومانه کارکنان کشتی نفت کش سانچی

“وقوع تاسف بار سانحه آتش‌سوزی برای کشتی نفت‌کش سانچی و شهادت مظلومانه خدمه و همکاران تلاشگر آن موجب نهایت غم و اندوه برای ملت شریف ایران گردید.
اینجانب ضمن ابراز تسلیت به خانواده‌های معزز داغدیده بابت این مصیبت بزرگ، از درگاه خداوند متعال برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.”

دکتر رسول خضری نماینده مردم شریف پیرانشهر و سردشت

—————————————————————————————————-

پیام تسلیت شورا و شهرداری پیرانشهر به مناسبت شهادت مظلومانه کارکنان کشتی نفت کش سانچی

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
حادثه دلخراش و ناگوار نفتکش کشورمان در سواحل شرقی چین که منجر به درگذشت شهادت گونه ۳۲ نفر از دریانوردان عزیزمان گردید ، غم و اندوه را در ایران اسلامی رقم زد.
اینجانبان ضمن عرض تسلیت به ملت شریف ایران و کلیه بازماندگان این حادثه تأسف بار ، از خداوند سبحان برای آن عزیزان سفر کرده علو درجات، غفران الهی و برای خانواده های داغدیده صبر و شکیبایی مسئلت داریم.

روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری پیرانشهر

—————————————————————————————————-

پیام تسلیت مدیر عامل توزیع نیروی برق آذربایجان غربی به مناسبت درگذشت پرسنل کشتی نفت کش سانچی

وقوع سانحه دلخراش آتش سوزی برای کشتی نفتکش کشورمان در سواحل شرقی چین که موجب درگذشت شهادت گونه تمامی خدمه و پرسنل زحمتکش آن شد، قلوب آحاد ملت ایران را محزون کرد.
اینجانب به نمایندگی از طرف همکاران شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از صمیم قلب این ضایعه را به ملت بزرگ ایران به ویژه خانواده های داغدیده تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای جان باختگان این سانحه دردناک علّو درجات و برای بازماندگان این عزیزان صبر و شکیبایی مسألت می نمایم.

اکبر حسن بکلو
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی

—————————————————————————————————-

پیام تسلیت بخشدار لاجان به مناسبت درگذشت پرسنل کشتی نفت کش سانچی

‍ بسمه تعالی
حادثه جانکاه جان باختن کارکنان کشتی نفتکش جمهوری اسلامی ایران را به خانواده های عزادار و ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت گفته و از خداوند بزرگ برای روح بلند آن عزیزان علو درجات و برای بازماندگان شکیبایی اجر مسئلت می نماییم.
حسین منصوری – بخشدار لاجان