پیام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیرانشهر در پی شهادت سه تن از سربازان گمنام امام زمان

متن محکومیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان پیرانشهر نسبت به حرکت اشرار در به شهادت رساندن سه تن از سربازان گمنام امام زمان(عج) بِسْم الله الرحمن الرحیم مشیت الهی بر این استوار شده است تا دست شرارت بار مزدوران شیطان و نحله های صهیونیست مذموم را از دامن حق جویان و منادیان توحید در سرتاسر […]

متن محکومیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان پیرانشهر نسبت به حرکت اشرار در به شهادت رساندن سه تن از سربازان گمنام امام زمان(عج)

بِسْم الله الرحمن الرحیم

مشیت الهی بر این استوار شده است تا دست شرارت بار مزدوران شیطان و نحله های صهیونیست مذموم را از دامن حق جویان و منادیان توحید در سرتاسر عالم کوتاه کند و این سنت تغییر ناپذیر را در روزهایی که جهان اسلام، نوای بیداری و قیام عزت طلبی بر پا کرده است، می توان براحتی دید و نفس های بشماره افتاده و واپسین این کوردلان شیطان صفت را ملاحظه کرد.

امروز به روشنی صفوف متراکم و فشرده ی حق طلبان در برابر بازمانده های سرخورده ی شیطان ایستاده اند و در مقابل عزم اراده ی الهی خویش ،مشتی گروهک تروریست و مزدور را می بینند که در تباهی ها و سیاهی های شیاطین عصر، “آمریکا و رژیم صهیونیستی”، غرق شده و دستان آلوده خود را به خون سلحشوران سپاه اسلام و مجاهدان راه خدا آغشته کرده اند.

دیروز بر دستان مردم سرافراز و سوگوار مردم استان آذربایجان غربی ، تن به خون خفته چند سرباز رشید از سربازان گمنام امام زمان(عج) تشییع شد و خاطر نشان می شود ایستادگی نیروهای نظامی و امنیتی در مقابل اشرار تا پای جان برای دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی ادامه دارد.

جهانیان بدانند که این حرکت های بی فرجام و این تحرکات مذموم نه تنها از اراده و عزم ایرانیان مسلمان به قدر ذره ای نکاسته است بلکه از آبرو و حیثیت مدعیان حقوق بشر و منادیان دروغین دموکراسی نیز به قدر ارزنی باقی نگذارده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان پیرانشهر همپای مردم مجاهد و غیور ایران، تحرکات کور گروهک های تروریستی در به شهادت رساندن ٣ تن از سربازان گمنام امام زمان(عج) در منطقه مرزی پیرانشهر را محکوم می کند و این ضایعه دردناک را به پیشگاه ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری ، ملت شریف ایران و بازماندگان و خانواده های داغدار این ضایعه ناگوار تسلیت عرض می نماید.

راه عزت و اقتدار ایران اسلامی روشن تر از همیشه در پیش است و نابودی و اضمحلال محتوم مستکبران جهان در افق امید و باورهای مسلمین نقش بسته است . در چنین روزهایی که آزمایش و ابتلای خداوندی عمق ایمان و اعتقاد مسلمین را به سنجش گذارده است، توکل و صبر بر ذات اقدس الهی و تبعیت از رهبری عظیم الشان ولایت فقیه بر همگان واجب است.

سرهنگ پاسدار احد عظیمی زاده فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان پیرانشهر

حجت الاسلام و المسلمین مهدئ رضایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فَقِیه در سپاه پیرانشهر