دستاورد میلیاردی شهرداری مهاباد ازسفر وزیر کار

سخنگوی شورای اسلامی شهر مهاباد گفت: بخشودگی میلیاردی جرایم شهرداری مهاباد در سفر وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به مهاباد حاصل شد. به گزارش پیرانشهر رووداو و به نقل از کردپرس”ابراهیم کریمی” ضمن اشاره به سفر روز گذشته وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به شهرستان مهاباد گفت: در جریان این سفر بخشودگی میلیاردی […]

سخنگوی شورای اسلامی شهر مهاباد گفت: بخشودگی میلیاردی جرایم شهرداری مهاباد در سفر وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به مهاباد حاصل شد.

به گزارش پیرانشهر رووداو و به نقل از کردپرس”ابراهیم کریمی” ضمن اشاره به سفر روز گذشته وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به شهرستان مهاباد گفت: در جریان این سفر بخشودگی میلیاردی جرایم شهرداری مهاباد در سفر وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به مهاباد حاصل شد.

وی افزود: بخشودگی جرایم دیرکرد بیمه کارگران و پرسنل و  تقسیط بدهی بیمه آنها به ۶۰  قسط در سفر دکتر ربیعی به مهاباد مورد موافقت قرار گرفت و دستور آن توسط جناب وزیر به مسئولین مربوطه صادر شد.

وی در خصوص جلسه مشترک  شهرداری مهاباد و وکیل خانواده شافعی در نیز گفت: چهارشنبه ۶ دی ماه جلسه شورا و شهرداری مهاباد با وکیل خانواده شافعی در خصوص موضوع پرونده پارک دانشجو که بر اساس حکم قطعی دستگاه قضایی شهرداری محکوم شناخته شده بود برگزار شد.

ابراهیم کریمی افزود: بر اساس حکم دستگاه قضایی شهرداری محکوم به پرداخت بهای کارشناسی روز زمین تملک شده در سال ۶۲ گردید و در نهایت بعد از بحث توافق حاصل شد تا املاک معرفی شده شهرداری توسط کارشناسان رسمی قیمت‌گذاری شود و مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان هم به در ۳ قسط تا پایان فروردین ماه سال آتی به خانواده شافعی پرداخت و پرونده مختومه شود.

 سخنگوی شورای شهر در پایان گفت: طبق این مصالحه و توافقات حاصله رفع مسدودیت حساب های بانکی شهرداری مهاباد نیز  توسط خانواده ی شافعی انجام گرفت.