بازدید استاندار آذربایجان غربی از دانش آموزان شین آبادی

استاندار آذربایجان غربی در بازدید سرزده از پیرانشهر به دیدار دانش آموزان شین آباد رفت. امروز آقای شهریاری استاندار آذربایجان غربی از دانش آموزان حادثه دیده شین آباد که سال ۱۳۹۱ در مدرسه دچار آتش سوزی شدند دیدار و از نزدیک جویای مشکلات آنان شد. استاندار آذربایجان غربی در این دیدار گفتند: حادثه شین آباد […]

استاندار آذربایجان غربی در بازدید سرزده از پیرانشهر به دیدار دانش آموزان شین آباد رفت.

امروز آقای شهریاری استاندار آذربایجان غربی از دانش آموزان حادثه دیده شین آباد که سال ۱۳۹۱ در مدرسه دچار آتش سوزی شدند دیدار و از نزدیک جویای مشکلات آنان شد.
استاندار آذربایجان غربی در این دیدار گفتند: حادثه شین آباد حادثه ای تلخ و دردناک بود و خاطرنشان کرد این دانش آموزان باید در تمامی مراحل آموزشی در رفاه باشند تا هیچ وقت کمبود احساس نکنند و بتوانند در آینده عضو مهندسین و پزشکان مملکت باشند.
شهریاری نسبت به روند درمان این دانش آموزان تاکید کرد و افزود :دانش آموزان باید در وهله اول مورد دوا قرار گیرند و از این لحاظ هیچگونه دغدغه ای نداشته باشند تا از تحصیل نیز عقب نمانند و آینده روشنی داشته باشند و در کوتاهترین زمان به بهبودی کامل برسند.
ایشان برای کمبود های لوازم تحصیلی و برگزاری کلاسهای جبرانی و اولویت دادن به درمان این دانش آموزان قول مساعد داد و گفت:در صورت نیاز و رضایت خانواده ها این عزیزان به خارج از کشور برای مداوا قرار خواهند گرفت.
استاندار همچنین نسبت به پرداخت به موقع هزینه های ایاب و ذهاب این دانش آموزان نیز تاکید کرد و گفت:در صورت رضایت دانش آموزان با هواپیما برای مداوا به تهران فرستاده خواهند شد.
همچنین آقای ترابی سرپرست فرمانداری پیرانشهر گفت:لوازم تحصیلی و امکانات فراغت و ورزشی در اختیار این دانش آموزان قرار می گیرد و هر ماه تمامی هزینه های مخارج راه برای رفت به تهران و مداوا و نیز هزینه سفر پرداخت خواهد شد.
دانش آموزان نیز دغدغه های خود را خدمت استاندار ارائه دادند و شهریاری نیز در این راستا قول مساعد دادند.
مقام عالی استان سپس با کادوهای نقدی از این دانش آموزان تجلیل کرد.
استاندار در پایان از مدرسه های شین آباد و مدرسه ای که دانش آموزان در آن دچار صانحه شده بودند بازدید کرد و فضاهای آموزشی برای دانش آموزان را مناسب ندانست و نسبت به احداث فضاهای آموزشی بصورت استاندارد تاکید نمود.