ُسید ابراهیم میباب ۶۰ میلیون وجه نقد را به صاحبش برگرداند

سید ابراهیم میباب شهروند پیرانشهری ۶۰ میلیون تومان وجه نقد را به صاحبش برگرداند. سه شنبه شب هنگامی که سیدابراهیم میباب شهروند پیرانشهری از تهران به خانه باز می گشت، فکرش را نمی کرد با بسته ای پول حاوی ۶۰ میلیون تومان مواجه شود. سیدابراهیم که خود دارای بیماری کلیه بوده و دیالیز می شود […]

سید ابراهیم میباب شهروند پیرانشهری ۶۰ میلیون تومان وجه نقد را به صاحبش برگرداند.

سه شنبه شب هنگامی که سیدابراهیم میباب شهروند پیرانشهری از تهران به خانه باز می گشت، فکرش را نمی کرد با بسته ای پول حاوی ۶۰ میلیون تومان مواجه شود. سیدابراهیم که خود دارای بیماری کلیه بوده و دیالیز می شود و از نظر مالی وضع مناسبی ندارد، می توانست با این مبلغ بخشی از مشکلات خود را حل کند و یا کلیه ای برای خود بخرد. اما مردانگی این بزرگ مرد پیرانشهری را نمی توان با پول خرید. سیدابراهیم بدون اینکه در برگرداندن این مبلغ با صاحب اصلی آن شک، کند از همان لحظات اول جهت پیدا کردن صاحب اصلی پول اقدام کرد.

وی به کمک دکتر پیمان حسن پور که از بستگان سیدابراهیم است، جهت یافتن صاحب اصلی پول که هیچ نشانه ای از آن نداشتند، اقدام کردند و در تماس با تهران و برگه فاکتوری که در میان پول ها بود، توانستند صاحب پول را پیدا کنند و در تماس با وی، قرار ملاقاتی را در مطب دکتر حسن پور در شهرستان پیرانشهر جهت تحویل پول به آن ها تعیین کردند.

عصر امروز پنج شنبه ۱۶ آذر مبلغ ۶۰ میلیون تومان وجه نقد و چک پول در مطب دکتر پیمان حسن پور با حضور سیدابراهیم میباب به آقای حمید به نژاد صاحب اصلی پول از میاندوآب تحویل داده شد.

آقای به نژاد که از یافتن پول خود بسیار خوشحال بود ضمن تشکر از آقای میباب و دکتر حسن پور از رسانه پیرانشهر رووداو خواستند از مردم پیرانشهر به خاطر داشتن مردمانی به این بزرگی تشکر ویژه ای داشته باشند.