جزئیات غرق شدن سه جوان سردشتی اعلام شد

بعد از ظهر پنج شنبه(۲۹ تیرماه) سه جوان سردشتی در رودخانه زاب سردشت غرق شدند. جزئیات غرق شدن سه جوان سردشتی از سوی مسئول آتش نشانی سردشت اینگونه شرح داده شد به گزارش پیرانشهر رووداو، مسئول آتش نشانی شهرداری سردشت درگفت و گو با خبرنگار کردپرس با اعلام جزئیات غرق شدن سه جوان سردشتی گفت: […]

بعد از ظهر پنج شنبه(۲۹ تیرماه) سه جوان سردشتی در رودخانه زاب سردشت غرق شدند. جزئیات غرق شدن سه جوان سردشتی از سوی مسئول آتش نشانی سردشت اینگونه شرح داده شد

به گزارش پیرانشهر رووداو، مسئول آتش نشانی شهرداری سردشت درگفت و گو با خبرنگار کردپرس با اعلام جزئیات غرق شدن سه جوان سردشتی گفت:  روز پنجشنبه ۲۹ تیرماه  ۳ نفر هنگام شنا در رودخانه زاب سردشت  و در نزدیکی نیسک آباد قدیم غرق شدند.

رحمان امینی در خصوص چگونگی این حادثه اظهار داشت: هنگامی یکی از این سه جوان در رودخانه در حال غرق شدن  بود دو نفر دیگر برای نجات جان وی وارد رودخانه شده اند که با توجه به عدم آشنایی آنها با فنون شنا هر سه نفر آنها جان خود را از دست دادند.

وی افزود:  اجساد این سه نفر توسط تیم نجات غریق آتش نشانی شهرداری سردشت از زیر آب بیرون کشیده شد.

امینی در خصوص هویت این افراد نیز اذعان کرد: سن آنها  ۱۷، ۱۸ و ۱۹ سال است. دو نفر از آنها ساکن روستاهای گورانگان و بیزیله هستند.  نفر سوم نیز اهل روستای زوران می باشد.

هرساله با آغاز فصل گرما مردم شهرستان سردشت برای تفریح و آبتنی به رودخانه خروشان زاب سردشت روی می آورند . این رودخانه در برخی نقاط عمق زیادی دارد که انتخاب محل شنا بدون آگاهی از عمق آن توسط برخی افراد، گاهی موجب مرگ آنان می شود.