هواشناسی آذربایجان غربی : افزایش دما و بارش باران در روزهای آینده

کارشناس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: بررسی نقشه های پیش بینی و پیش یابی اداره کل هواشناسی استان بیانگر افزایش نسبی دمای استان از دوشنبه/ ۲۹ خرداد/ و نیز بارش رگبار باران در نواحی شمالی طی روزهای شنبه و یکشنبه است.   آزاد توحیدی روز شنبه با اشاره به اینکه هوای […]

کارشناس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: بررسی نقشه های پیش بینی و پیش یابی اداره کل هواشناسی استان بیانگر افزایش نسبی دمای استان از دوشنبه/ ۲۹ خرداد/ و نیز بارش رگبار باران در نواحی شمالی طی روزهای شنبه و یکشنبه است.

 

آزاد توحیدی روز شنبه با اشاره به اینکه هوای استان در هفته گذشته خنک بوده و دما رو به کاهش گذاشته است، افزود: این روند تا روز یکشنبه /امروز/ در استان حاکم است و از دوشنبه به روال عادی خود در ایام تابستان باز می گردد.
وی بیان کرد: وزش باد نسبتا شدید در استان قطع شده ولی در برخی از ساعت ها شاهد وزش باد خواهیم بود.
توحیدی با اشاره به دمای هوای شهرهای استان در ۲۴ ساعت گذشته نیز اظهار کرد: دمای هوای پیرانشهر بین ۱۶ و ۲۹ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است.
توحیدی اظهار کرد: در این مدت شهرستان چالدران با ۹ درجه سانتیگراد بالای صفر خنک ترین و شهرستان مهاباد با ۳۱ درجه سانتیگراد بالای صفر گرم ترین شهر استان بود.