پیام بخشدار لاجان به مناسبت شرکت گسترده مردم در انتخابات

  بسم الله الرحمن الرحیم (( من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق)) میزان رای ملت است (حضرت امام خمینی ره) رای مردم حق الناس است (حضرت آیت الله العظمی خامنه ای) انتخاب حق تمامی انسان هاست. احترام به رای و انتخاب مردم وظیفه تمامی کاندیداها و اقشار مختلف مردم است. این حماسه ی عظیم […]

 

بسم الله الرحمن الرحیم

(( من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق))
میزان رای ملت است (حضرت امام خمینی ره)
رای مردم حق الناس است (حضرت آیت الله العظمی خامنه ای)

انتخاب حق تمامی انسان هاست.
احترام به رای و انتخاب مردم وظیفه تمامی کاندیداها و اقشار مختلف مردم است.
این حماسه ی عظیم را به رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت اله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) ، خانواده های معظم و معزز شهدا ، ایثارگران و جانبازان و آحاد مردم ولایتمدار و شهیدپرور بخش لاجان تبریک می گویم.
بر خود وظیفه‌ می‌دانم که از این لبیک عمومی مردم فهیم و بزرگوار بخش لاجان به فراخوان نظام اسلامی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا سپاسگزاری کنم و پاداش و هدایت الهی برای مردمی که این جمعه‌ی پر کار و پر شکوه را آفریدند مسألت نمایم.

همچنین از تلاش شبانه روزی دست‌اندرکاران برگزاری این انتخابات با شکوه؛ مسئولان اجرائی و نظارتی؛ تأمین‌کنندگان امنیت؛ رسانه‎‌ ها و مطبوعات و دیگر دستگاهها و اشخاص مؤثر ، صمیمانه سپاسگزاری کنم.

و در پایان به ادامه فعالیت دولت تدبیر و امید و تمامی راه یافتگان به عرصه خدمت تبریک و از درگاه ایزد منان موفقیت را برایشان خواستارم.
حسین منصوری
بخشدار بخش لاجان