پیام تشکر و قدردانی کاندیداهای شورای اسلامی شهرستان پیرانشهر از مردم شریف پیرانشهر/این پیام بروز رسانی خواهد شد.

پیام آقای خالد حسن آقای شورای دور پنجم شهر پیرانشهر مردم شریف و زحمتکش پیرانشهر؛ اکنون که حماسه ۲۹ اردیبهشت را شما مردم عزیز و در صحنه پیرانشهر چنین رقم زدید، بر خود واجب دانستم تا از تمامی مردم گرانقدر شهرم کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم، چه کسانی که بنده را مورد لطف […]

پیام آقای خالد حسن آقای شورای دور پنجم شهر پیرانشهر

مردم شریف و زحمتکش پیرانشهر؛
اکنون که حماسه ۲۹ اردیبهشت را شما مردم عزیز و در صحنه پیرانشهر چنین رقم زدید، بر خود واجب دانستم تا از تمامی مردم گرانقدر شهرم کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم، چه کسانی که بنده را مورد لطف خود قرار داده و به بنده رأی دادند و چه کسانی که به بنده رأی نداده و یا از دیگر دوستان کاندیدا حمایت کردند. ضمن عرض تبریک به همکاران آتی خود که در این انتخابات به عنوان شورای دوره پنجم توسط مردم برگزیده شده اند، آرزوی توفیقات روزافزون برای این عزیزان داشته و از درگاه باریتعالی اراده و توان درخور مردم پیرانشهر را برای خود و همکارانم در شورای پیش رو مسألت می نمایم. برای دیگر کاندیداهای محترم نیز که موفق به کسب آرای لازم نشدند، آرزوی توفیق و سلامتی داشته و دست گرمشان را برای همکاری و همفکری در شورای آتی میفشارم. امیدوارم که با همدلی و همفکری و با صداقت و یکرنگی بتوانیم قدمهای چشمگیری در جهت اعتلا و آبادانی شهرمان برداریم. مردم بزرگوار پیرانشهر، امروز بنده بیش از آنکه از میزان بالای رأی و اعتماد شما به خود ببالم و خرسند باشم، بار سنگین مسوولیتی را بر دوش خود احساس می کنم که به قصد و واسطه آن به میدان آمدم. در پایان ضمن تشکر دوباره از تمامی مردم عزیز شهرستان، امیدوارم با دعای شما مردم شریف و همدلی همکارانم در این دوره شورای پیش رو بتوانیم در حد اعتماد و شایستگی شما عزیزان ظاهر شویم.

خالد حسن آقای
شورای دوره پنجم شهر پیرانشهر

*****************************

پیام آقای جمال سعید نیا

بە ناوی خوای بەرز و بێ هاوتا

پێش هەموو شتێک، لە ناخی دڵمەوە سوپاس و پیزانین پیشکیش سه‌رجه‌م هاوشاریانی بەڕێزی پیرانشار دەکەم کە له هەڵبژاردندا بەو پەڕی خۆشەویستییەوە وەک شارومەندێکی زانا پاڵپشتمان بوون.
سوپاس و پێزانینی خۆمان ئاڕاستەی سەرجەم ئەو ئازیزانە دەکەم کە بۆ بەڕێوەبردنی هەڵبژاردن ماندوو بوونە.
ھەروەھا پیرۆزبایی دەڵێم بە هاوکارانی دڵسۆز و بەڕێزم کە وەک شۆڕای شار هەڵبژیردران ، بەو هیوایەی لە ئاست متمانە و خەمخۆری هاوڵاتیانی خۆشەویستمان دا بین و بتوانین خزمەتکاری راستەقینەی شارەکەمان بین.
سپاسی تایبەتیشم هەیە بۆ هەواداران و لایەنرانی ئازیزو دۆستانی خۆشەویستم و بنەماڵەی بەڕێزم ، بەش بە حاڵی خۆم شانازیتان پێوە دەکەم.

لە پەروەردگاری میھرەبان داوکارم بتوانم وەڵامی چاکە و گەورەییتان بدەمەوە.
ئاواتەخوازم بە یارمەتی خوا و پشتیوانی ئێوە خەڵکی دڵسۆز و بەرپرسانی بەڕێز و ئەندامانی بەڕێزی نوێی شوڕا بتوانین بەوپەڕی شانازییەوە خزمەت بە شارەکەمان بکەین و بەرژەوەندی تاکە کەسی وەلا نێین و لە پێناو دروست کردنی شارێکی پێشکەوتوو هەنگاو بنێین.

بە سوپاسەوە
جه مال سه عیدنیا
شوڕای هەڵبژیردراوی خولی پێنجەمی شاری پیرانشار

*****************************

پیام آقای کیوان لطیفی

بسم رب الشهدا والصدیقین
عرصه انتخابات عرصه بسیار سخت وطاقت فرساست.بنده که وارد این میدان شدم هدفی به غیر از خدمت نداشته ودر برابر شهرم وشهروندان احساس مسئولیت کرده که این راه را برگزیدم.حال که توفیق خدمت در جایگاه شورا نصیب بنده نگردید از خدمتگذاری به شهروندانم باز نخواهم ایستاد ودر هر مکان وزمان که امکان خدمت دست بدهد با جان و دل انجام خواهم داد.
سخن در مورد این انتخابات فراوان است ولی به همین بسنده می کنم که کاش روند انتخابات این گونه نبود یا لااقل بنده در این میدان حضور نداشتم.
بدین وسیله از تمامی کسانی که در طول دوران انتخابات بنده را مورد لطف وعنایت خویش قرار دادند نهایت تشکر را دارم واز همه ی کسانی که پای صندوق های رای رفتند وحماسه ای دیگر آفریدند به سهم خود سپاسگزاری می کنم وخوشحالم که سرنوشت شهر وکشور این چنین برایشان با اهمیت بوده است.
در پایان امیدوارم که کارنامه ی شوراهای منتخب در چهار سال پیش رو مایه ی رضایت شهروندان عزیز باشد وشهری آبادتر از هر زمان را شاهد باشیم.
با تشکر مجدد کیوان لطیفی کاندیدای پنجمین دوره شورای شهر پیرانشهر

*****************************

پیام آقای معروف محمدزاده اقدم

پیام تشکر و قدردانی از مردم فهیم پیرانشهراز سوی معروف محمدزادە اقدم کاندیدای پنجمین دورەی انتخابات پیرانشهر

مردم ڤهیم و باشعور شهر پیرانشهر از اینکە یک هفتە مهمان دلهای بزرگ شما بودیم و ناراحتیها و مشکلات زیادی برای خانوادە ەایتان بوجود اوردیم از صمیم قلب تقاضای بخشش داریم اما انتخاب شما مردم با فرهنگ شهرمان دز انتخاب اصلحتان دغدغەهای ما را کمتر کرد با امید بە سوی ابادانی شهر عزیزمان پیرانشهر

معروف محمدزادەاقدم

*****************************

پیام آقای حیدر سرشین

“منَ لَم یَشکُرِالمَخلوق لَم یَشکُرِالخالِق”
حەمد و سەنا بۆ خودای بێ هاوتا کە بە دەنگی ئێوەی بەڕێز دەرفەتی خزمەت بە هاوشاریانی خۆشەویستی پێ بەخشیم .
لە لایه ن خۆمەوە سوپاس و پێزانینم هەیە لە خزمەت هاوشاریان و دەنگدەرانی بەڕێز کە بە خولقاندنی هەڵمەتی ڕۆژی هەینی سەلماندیان کە دڵیان بۆ ئاوەدانی ئەو شارە لێدەدات و بە پەرۆشن بۆ داهاتوی ئەو خاک و نیشتمانە.
هیوادارم بە پشتیوانی ئێوەی بەڕێز بتوانین متمانەتان بە هەنگاو هەڵێنانن بەرەو ئاوەدانی ئەو شارە وڵام بدەینەوە.
بژی ژیانەوەی پیرانشار ، ئاوەدان نیشتمان
زۆر سوپاس
“مهەندیس حەیدەر سەرشین”

*****************************

پیام آقای صفر تفاخر

‍«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»

‍ بەبۆنەی سەرکەوتنمان لە پێنجەمین خولی ھەڵبژاردنی شۆڕای شاری پیرانشار، لەلایەن خۆم و بەنەماڵه و دەستەی بەڕیوەبەرایەتی ستادتەبلیغاتی، پیرۆزبایی و دەستخۆشی و ماندوونەبوونی ئاڕاستەی هەموو دۆستان و بەڕیزان و لایەنگران و خەڵکی بە شەرەفی شاری پیرانشار دەکەم .
سەرکەوتنمان بەلوتفی خودای گەورە و پاشان بەھۆی پشتگری ئێوە دەزانم و هیوادارم بتوانم شەڕەفی دەنگەکان بپارێزم و بەخزمەت بەشار و هاوشاریان وەڵامی هەموو زەحمەتەکان بدەمەوە

برای چوکەتان ; سەفەر تەفاخۆر

*****************************

پیام آقای ابراهیم رحمانی

به نام خداوند
زان یار دلنوازم شکریست با شکایت…

تنها شکایتم از این بابت است که می دیدم طی این مدت نزدیکانم– هم خویشان و هم دوستان- چه صادقانه و خالصانه تلاش می کردند و نمی توانم آنچنان که باید و شاید جوابگوی محبت های آنان باشم. در کسوت شورا قدرت خدمت بیشتری داشتم و انتظار آنان نیز غیر از این نبود.

اما شکرم از این است که عملکرد خود را تا بدین مرحله از زندگی ام -که نه زمان زیادی از آن می گذرد و نه منصب و قدرت آنچنانی داشته م- آزمودم. جایگاهی حقیقتا خوشایند است. آرا اگر چه کمیت لازم را نداشتند اما کیفیت آنان بسیار دلنشین تر از آنچه بود که تصور می کردم. آرایی که نه به خاطر نان بودند و نه نام؛ نه زور و نه زر؛ نه تهدید و نه تطمیع. هر آنچه که بود از سر لطف بود و وفا. فرخنده باد پیروزی صداقت بر ضیافت…

شکرم از این است که خود را در برابر محرومیت و مظلومیت شهرو همشهریانم مسئول دانستم و فردا در برابر وجدان خودم، نسل آینده و پیشگاه خداوند جوابی برای سوال “آن وقت شما در برابر ظلم چه کردید؟” خواهم داشت که تلاش کردم و نشد. اطرافیان نیک می دانند که مشتاق منصب نبودم و جز حس مسئولیت انگیزه ی دیگری نداشتم.

عقاب جور گشوده است بال بر همه شهر
کمان گوشه نشینی و تیر آهی نیست

شکرم از این است که اگر چه برای زیبا سازی آمده بودم و مطلوب حاصل نشد، چهره شهر را حداقل کریه نکردم و هیچ نشانی از من بر در و دیوار شهر چسپانده نشد. اگرچه باعث ناشناس ماندن من و شکایت به حق اطرافیانم بود. این مقام را یه هر قیمتی نخواستم.
زنبور درشت بی مروت را گوی
باری چو عسل نمی دهی نیش مزن

ضمن تبریک به شوراهای منتخب دوره پنجم، تنها توصیه ام به آنان این است که تاریخ را فراموش نکنند. این کرسی همیشگی نیست، چهارسال آینده نیز خواهد آمد و قضاوت خواهید شد. خرد جمعی شما را نیز حذف خواهد کرد اگر جز برای تحقق شعارها و وعده هایتان آمده باشید، اگر منافع فردی را ارجح به منافع جمعی بدانید. چنان باشید که دوره بعدی فقط اعلام حضور کنید و نیازی به تبلیغ نباشد، کردارتان تبلیغ تان باشد و بس.
در آخر درود می فرستم بر مردم شریف پیرانشهر که آگاهانه حذف کردند و امیدوارم نیک انتخاب کرده باشند و با افتخار اعلام می کنم در حد وسع کمک به این امر کردم. تبلیغم همواره در راستای انتخاب افراد اصلح بود حتی اگر من در بین آنان نباشم! شخصا به ۷ نفر رای دادم و حتی به نزدیک ترین افراد زندگی ام تک رای را توصیه نکردم.

و تشکر می کنم از تمامی این عزیزانی که در این مدت برای من و آبادانی شهر تلاش کردند- هم کسانی که می شناسم و هم بسیاری که نمی شناسم و آنقدر بزرگ بودند که حتی بیان نکردند. عزیزانی که از جان مایه گذاشتند و کردار و گفتارشان همواره باعث دلگرمی من بود. قاصرم از بیان آنچه از مهربانی ها و حمایت ها و تلاش های آنان در دل دارم. از خداوند بهترین ها را برای آنان و پیرانشهر آرزو دارم.

به امید پیرانشهری آباد

ابراهیم رحمانی
کارشناس ارشد روانشناسی مشاوره

*****************************

پیام آقای رحمان پیروت نیا

بسمه تعالی
مردم شریف و بزرگوار شهرستان پیرانشهر
سلام علیکم؛
در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی همگام با ریاست جمهوری حضور پرشور همشهریان همیشه در صحنه دستاوردهای مهمی از ابعاد فرهنگی و اجتماعی را در خود داشته و دارد.
جا دارد از همیه همشهریان فهیم و گرانقدر که در این امر مهم شرکت نموده و تمامی عزیزانی که در این ایام همراه و مایه دلگرمی اینجانب بوده اند نهایت تشکر و تقدیر خود را ابراز نمایم.
انتخاب هفت نفر از دوستان و همشهریان را شایسته دانسته و ضمن تبریک به همشریان و منتخبان گرامی, آینده ای مملو از امید و شکوفایی را برای شهر عزیزمان از خداوند بزرگ خواستارم.
باتشکر رحمان پیروت نیا

*****************************

پیام آقای فردین خضری

بسم الله الرحمن الرحیم

(( ان الله لایغیرما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم ))

خدایا شروع سخن نامِ توست
وجودم به هر لحظه آرامِ توست

انتخابات نمود دموکراسی در هر کشور دموکراتیک است. انتخاب حق تمامی انسان هاست. احترام به رای و انتخاب مردم وظیفه تمامی کاندیداها و اقشار مختلف مردم است. کمک و همفکری با کاندیداهای منتخب وظیفه هر انسان عاقل و با شعوری است.

اینجانب وظیفه‌ی خود می‌دانم که از این لبیک عمومی مردم فهیم و بزرگوار شهر پیرانشهر به فراخوان نظام اسلامی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر سپاسگزاری کنم و پاداش و هدایت الهی برای مردمی که این جمعه‌ی پر کار و پر شکوه را آفریدند مسألت نمایم.

لازم میدانم از دست‌اندرکاران برگزاری این انتخابات با شکوه؛ مسئولان اجرائی و نظارتی؛ تأمین‌کنندگان امنیت؛ رسانه‎‌ ها و مطبوعات و دیگر دستگاهها و اشخاص مؤثر صمیمانه سپاسگزاری کنم.

و در پایان برای تمامی راه یافتگان به عرصه خدمت تبریک و از درگاه ایزد منان موفقیت را خواستارم.

فردین خضری

*****************************

پیام آقای عثمان حسن زاه

“بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ ”
تشکر و قدردانی
“ما را سری است با تو که گر خلق روزگار
دشمن شوند و سر برود هم بر آن سریم”
مردم فهیم و شریف پیرانشهر، همراهان و یاوران همیشگی!
با سلام خدواند متعال را بسیار شاکر و سپاسگزارم که انتخابات را برای اینجانب فرصتی قرار داد که در این عرصه مورد حمایت و استقبال پر شور بسیاری از شما بزرگواران قرار گیرم.
بی گمان انتخاب و رأی دادن نشانگر میزان شعور سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مردم می باشد و در انتخابات این خود مردمند که راقم سرنوشت خویشند. اینجانب به عنوان یکی از نامزدهای شورای اسلامی شهر پیرانشهر، با شعار ” ده نگی پاک” پا به عرصه میدان رقابت گذاشته، حال تدبیر الهی و مصلحت مردم شریف در این بود که توفیق خدمت گزاری در مجموعه شورا نصیب نشود.
بدینوسیله ازاستقبال و حمایت پرشور هشمهریان خوب و فهیم پیرانشهر و تلاشها و زحمات تمامی یارانی که در این عرصه همراه ما بوده اند و تمامی کسانی که از روی شعور و آگاهی و شناخت ذاتی از عملکرد و اندیشه های اینجانب رأی و شهادت داده اند و یا حتی نداده اند نهایت تشکر و سپاسگزاری را دارم و از ایزد متعال خواستارم که این همه لطف و مهربانی عزیزانی را که شامل حال اینجانب شده است، نه تنها فراموش نکنم، بلکه آن را چراغی فروزان و امیدی نوبخش جهت ارائه خدمات بیشتر و بهتر در آینده به همشهریان شریف و بزرگوار پیرانشهر بدانم و پاسخگوی اعتماد و اطمینان آنان باشم.
در پایان از تمامی همشهریان عزیز و سروران گرامی که در انتخابات آگاهانه و عالمانه شرکت کرده اند و نیز از تمامی کاندیداهای محترم حاضر در عرصه انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر پیرانشهر نهایت تشکر و سپاسگزاری را دارم و برای کاندیداهای منتخب آرزوی توفیقات روز افزون الهی؛ جهت تحقق شعارهای انتخاباتیشان و خدمت به این مردم شریف و شایسته را دارم.

همفکران اندیشمند، خاضع و مردمی!
شرف و عزت آگاهی ما، شرینی پیروزیتان در عرصه‌ی سیاسی _ اجتماعی انتخابات و روشن شدن حقایق برای مردم گوارای جان و کامتان باد و همانند گذشته بر این باورم که پیروزی رأی آوردن به هر قیمتی نیست.

برادر همیشگی شما “عثمان حسن زاده” کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر پیرانشهر
*****************************

پیام آقای انور شکورزاده

به نێوی خوای دلۆڤان
وێڕای سڵاووڕێز بۆ هه مو دۆستان وهاوشاریانی به ڕێز وخۆشه ویست.
هه ڵبژاردن کایه کی سیاسیه،هه رکایە کیش دۆڕان وسه رکه وتنی تێدایە، ئە گە رچی من دۆڕاوی ئه م گۆڕه پانه م،زۆر خۆشحاڵم که توانیومە به شداربم له م کایه دا بۆ گۆڕانکاری که هاته دی.
هه ر لێره وە پیررۆزبایی ده ڵێم به و به ڕێزانە ی که له لایە ن جه ماوە رە وە هه ڵبژێردراون،هیوای سه رکه وتنیان بۆ ده خوازم له داهاتودا.
ده سخوشی ده کە م له هه مو دۆستان و لایە نگران وهاوشاریان،که هاوکارم بونه وداوای لێبوردن له گشت هاوشاریانم ده که م کە له ماوە ی پڕوپاگه ندای هه ڵبژاردندابومه ته هۆی سه ر ئێشه وکێشە بۆیان.
ماندونە بونی ده که م له هه مو دامو ده زگاکانی په یوە ندیدار له بواری هه ڵبژاردندا(فرماندای، هیت اجرایی ونظارت، نیروهای نظامی انتظامی وشخص دادستان) له کۆتایدا ڕێزو سوپاسم هه یه بۆ هه مو دانیشتوانی ئازیز وبه ڕێزی کۆنه خانێش که به شداری ئه م پڕۆسه یه بونە.
دە گه ڵ ڕێزمدا: انور شکورزادە

*****************************

پیام آقای عمر احمد آقایی

پیام آقای عمر احمدآقایی شورای دور سوم و چهارم و کاندیدای دور پنجم شورای شهر پیرانشهر

دوستان و همراهان عزیزو ارجمند
مشیت الهی بر این بود تا در این دوره نتوانیم درجایگاه شورا خدمتگزار همشهریان فهیم پیرانشهر باشیم. اما خاطر نشان میکنیم همیشه و درهرحال برای اعتلای نام و آوازه پیرانشهر همواره مهیای تلاش و خدمت باقی خواهیم ماند. بنابراین ضمن عرض تبریک مجدد به دوستان برگزیده دوره پنجم شورای اسلامی شهر پیرانشهر و آرزوی موفقیت ازاینکه در مدت این چندروز مزاحم شما بزرگواران شدیم پوزش ما را پذیرا باشید. از کلیه عزیزانی که ما را همراهی کردند تا در فضایی سالم و صمیمانه به روند انتخابات کمک نماییم سپاسگزاریم. توفیقات روزافزونتان را همراه با سلامتی و عزت از باریتعالی خواستاریم …

باتشکرعمر احمد آقایی ۳۰ اردیبهشت ۹۶

*****************************

پیام آقای هیمن عباسیان

بەناوی خودا
خەڵکی بەشەرەفی پیرانشار زۆر سپاسی گەورەیی و بوێریتان دەکەم کە بۆ هەڵبژاردنی شۆراکانی شاری پیرانشار ئاوا بە گوڕ و تینەوە هاتنە مەیدان ،ئەوە نیشانەی ئەوەیە کە ئێمە وەک خەڵکی پیرانشار بە پەرۆشین بۆ شارەکەمان و داهاتووی ئەو شارە،پیرۆزبایی خۆشم ئاراستەی ئەو کەسانە دەکەم کە سەرکەوتوون بۆ شۆڕای شار هەرچەند باوەڕم وایە هەموو ئەو کەسانەی بە دڵ وگیان خۆیان هەڵبژاردبوو بۆ خزمەت لە شۆڕای شار دا سەرکەوتوون و لەو بارەدا دۆڕاو و براوەمان نییە ،هەروەها بە داوای لێبوردن لە خەڵکی بەشەرەفی ئەو شارە و هەموو ئەوکەسانەی کە لەماوەی ئەو یەک حەوتوویەدا بووینە هۆی سەرئێشەو ئازاریان ،بۆپێشەوە ڕووبەرەو شارێکی نموونەیی و ڕازاوە
چووکە وخزمەتکاری هەموولایەکتان
هێمن عەباسیان

*****************************

پیام خانم شیلر خاکی

(((به نام خالق صداقت و پاکیها)))

انسانهای پاک و لایق هرجا باشند؛منبع خیر و برکتند.

اینک که تقدیر سرنوشت چنان رقم خورد که دوستان وهمکاران جدید؛ بار مسئولیت وخدمتگذاری را در شورای شهر بردوش گیرند؛؛ اینجانب؛؛ شیلرخاکی؛؛با ایمان وافتخاربه خدمت پاک و صادقانه ام؛ در دور چهارم شورای اسلامی شهر؛ واحساس مسئولیت وجدانی دربرابر مردم شریف ونجیب پیرانشهر؛ ضمن تبریک به همکاران جدیدم ، توفیق روز افزون همگی را در راه خدمت به مردم وآبادانی شهر از ایزدمنان خواستارم.
(شیلر خاکی)

*****************************

پیام آقای حسن جژنی

بە نێۆی خودای بەرز و بێ هاوتا
سڵاو هاوریان و ئازیزان
خۆشەویستان، هونەرمەندان،هاوشاریان،رۆشەنبیران،خەڵکی بە شەڕەف و ئەمەگناسی پیرانشار

ڕێز و سپاسی بێ پایانم بۆ ئێوە ی خۆشەویست
لە تێکۆشان و هەوڵدانتان تێ دەگە م
زۆر شادم بە هەبوونی هاوڕێ و خۆشەویستی وەک ئێوەی ئازیز
بێ شک بۆ هەمیشە لە گەڵتان دەبم و پتەوتر و بەهێزتر لە جاران،بە ورەی پۆڵایین بەرەو داهاتوو هەنگاو دەنێین.ئێمە دەسپێکەری روناکایی داهاتووین.بێ شک دژ بە تاریکایی دەوەستینەوە و ڕۆژی روناکی جێژن دەگرین. خۆڕاگر دەبین وجارێکی دیکە هەوڵ دەدەینەوە.
رێز دەگرین لە نەتیجەی هەڵبژاردنەکان و هیوای سەرکەوتن دەخوازم بۆ ئەو خۆشەویستانەی هەڵبژێردراون.بە پێی توانا پاڵپشت و هاندەریان دەبین و داوایان لێ دەکەین هەرچی زیاتر بۆ ئاوەدانی و رازاندنەوی شارکەمان تێ بکۆشن.
هاورێتان حەسەن جێژنی
کاندیدای خولی پنجوومی شۆرای شاری پیرانشار

 *****************************

پیام آقای حسن حاجی خضری

بسم الله الرحمن الرحیم

هاوشاریانی خۆشەویست، خەڵکی بەشەرەفی پیرانشار
‎سڵاو و رەحمەتی خودای گەورەتان لێ بێ
‎پیرۆزباییتان لێ دەکەم بە بۆنەی تێپەڕ کردنی ورەزێکی تەبایی و ڕەبایی و هاودڵی و خوڵقاندنی ئەزموونێکی پێکەوە هەڵکردن و پێکەوە بەرەو پێش چوون.
‎هەڵبژاردن پرۆسەیەکە هەر لە سەرەتاوە تا کۆتایی دەبێ بە گوڵی مەدەنیەت و گیانی یەکتر قەبووڵ کردن بخەمڵێ. بەهاری سیاسەت وەدی نایە مەگەر ئەو غونچانە لە پێشدا موژدەی وەدی هاتنی بدەن.
بژارده‌و پسپۆر و نوخبه‌ی شاره‌که‌مان وێرای خه‌ڵکانێکی زۆر خۆیان وه‌به‌ر بێژینگی هه‌ڵبژاردنی جه‌ماوه‌ر نا. هه‌لێک بۆ دێمۆکراسی مه‌جالێک بۆ مه‌شڤی کێبرکێ و به‌شداری ره‌خسا.
سه‌ر جه‌می ئه‌م پرۆسه‌یه جێگای تێفکرین و لێفێربونه. ئێمه له سه‌ره‌تای رێگایێکی دوور و درێژ داین که دوا رۆژه‌که‌ی پڕشه‌نگدارتره له‌ ئه‌وڕۆ.
هه‌م ئازیزانی کاندیداو هه‌م خه‌ڵکی به ئه‌مه‌گی ده‌نگ ده‌ر و هه‌م ئه‌و که‌سانه‌ی ئه‌م ماوه‌یه ده‌نگه ده‌نگ و شلووقی شاریان تابشت هێناوه، پشکی خۆیان له ئافراندنی ئه‌و ئه‌زمونه نۆیه وه‌به‌ر ده‌که‌وێ و جێگای رێز لێنانن.
دیاره ئه‌م باسه قسه زۆر هه‌لده‌گرێ و جێگای خۆیێتی پسپۆڕان و بژارده‌کان و کۆمه‌لناسانی شاره‌که‌مان پێیدا بێنه‌ وه‌ و خه‌سار ناسی بکه‌ن و یارمه‌تی ده‌ر بن که‌ له داهاتوو دا کاندیداکان به‌رنامه‌ته‌وه‌ر‌تر بن وه خه‌ڵکیش پێوانه‌ی شیاوتر و گونجاوتر بۆ ده‌نگ دان ده‌س نیشان بکه‌ن.
هه‌ر وه‌ک عه‌رزم کردن ئه‌مه ده‌سپێکی رێگایه‌که که له داهاتو دا، چه‌سباندنی چه‌مکی شارۆمه‌ندێتی وه‌ چونه‌بانی جامعه په‌زیری لێ ده که وێته‌وه.
پر به دل پیرۆز بایی له کاندیدا براوه‌کان ده‌که‌م و سپاسی بێ پایانم هه‌یه بۆ ته‌واوی ها‌وشاریان به تایبه‌ت ئه‌و که‌سانه‌ی که زه‌حمه‌تیان له‌گه‌ڵ کێشاوم و منه‌تباریان کردوم.

حسن حاجی خضرى
کاندیدای خولی پێنجه‌می هه‌لبژاردنی شۆرای شاری پیرانشار

 *****************************

پیام آقای ادریس رحمتی

بسم الله الرحمن الرحیم

من لم یشکرالمخلوق ولم یشکر الخالق
باعرض سلام وادب واحترام خدمت همشهریان محترم و بزرگوار پیرانشهر
سپاس بی کران خدای راکه مارا درمیان امتی قرارداد صاحب عزت وهمت،امتی که در طول تاریخ حماسه ها آفریدندوجان فشانهانمودند،بی شک سپاس از چنین امتی نه در قوه زبان است نه در توان قلم.

اینجانب ادریس رحمتی مشهور به سفیر از یکا یک مردم شریف وبلند همت شهر پیرانشهر به خاطر حضور گسترده در پای صندوقهای رای را برای برگزیدن شوراهاکه کارهای شهر به عهده گیرندوامورجاری رابه عهده آنان بسپارند از صمیم قلب تشکر میکنم،واز خداوند منان می خواهم که توفیق خدمت به این مردم شریف را به برگزیده شدگان شورای اسلامی شهر ارزانی داردوآنان رادر برداشتن قدمهای جهت پیشرفت این شهر از نظر(سیاسی،اقتصادی،عمرانی وآبادانی،فرهنگی و اجتماعی)یاری فرماید.
خداوند راشاکرم که این حقیر رایاری نمودند بارعایت ادب واخلاق اعتماد مردم از از خود سلب ننموده وپاکی وصداقت رافدای نتیجه ننماییم واز همه اقشار جامعه خصوصا اعضای (ستاداخلاق)وهمه کسانی که در این مدت همراه ویاور این بنده حقیر بودند که خالصانه وبی توقع در راستای نهادینه شدن اخلاق ورفتار انتخاباتی وجریان مردم سالاری دینی تلاش نموده اند ووارث ۱۶۸۱رای پاک ومعنادارشده اند نهایت تقدیر وتشکررا دارم

ادریس رحمتی مشهور به سفیر
کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر

 *****************************

پیام آ قای سید امیر قریشی

بسمه تعالی
باسلام وعرض ادب خدمت مردم شریف پیرانشهر
اینجانب امیر قریشی کاندیدای دوره پنجم شورای اسلامی پیرانشهر از مردم شریف ونجیب پیرانشهر که در انتخابات بیست ونه اردیبهشت شرکت نمودند و حدود یک هفته نود نفر از کاندیداتورها را که از هر بابت برای شهر و مردمان آن مزاحمت ایجاد نمودند واین همه زحمت را متقبل شدند وبااین همه بار دیگر حماسه ای جدید در سیمای شهر پیرانشهر ایجاد نمودند و افرادی را انتخاب نمودند که بتوانند به مدت چهارسال تغییر وتحول در شهر ایجاد نمایند، تقدیر و تشکر می کنم. وامیدوارم که این افراد به دور از تصمیم گیری سرمایه داران یا صاحب نفوذان شهر به خودی خود تصمیم بگیرند وشورای کل شهر باشند وهمه مردم را به یک چشم نگاه کنند وبنده هم به عنوان یک شهروند بر خود وظیفه دانسته در تمامی امور شهری خدمت وانجام وظیفه نمایم وبا منتخبان مردم همکاری و آمادگی کامل را اعلام میدارم بلکه توانسته باشیم با تعامل وهمکاری شهری زیبا و آباد را پایه گذاری نماییم .
با آرزوی موفقیت برای مردم عزیز پیرانشهر
خادم شما امیر قریشی

 *****************************

پیام آقای زانا چم

بە ناوی خوای بێ هاوتا

لە ناخی دڵمەوە سوپاسی سه‌رجه‌م هاوشاریانی بەڕێزی پیرانشار دەکەم کە لە ماوەی هەڵمەتی هەڵبژاردندا بەو پەڕی خۆشەویستییەوە پاڵپشتی ئێمە‌ بوون.
بە‌تایبە‌ت سوپاس و پێزانینی خۆمان ئاڕاستەی ئه‌و کە‌سانە‌دە‌کەم کە بە ئە‌وپە‌ڕی دڵسۆزیە‌وە ئە‌و چە‌ند ڕۆژە‌ی شان بە شانی ئێمە زە‌حمە‌تیان دە‌کێشاو ئێمە‌‌ین بە تە‌نیا نە‌هێشتە‌وە و توانیمان بوونی خۆمان بسە‌لمێنین،
لە پەروەردگاری میھرەبان داوکارم بتوانم وەڵامی چاکە و گەورەییتان بدەمەوە.
وێڕای پیرۆزبایی ، ئاواتەخوازم بە یارمەتی خوا و پشتیوانی کۆمە‌ڵانی خەڵکی دڵسۆز و بەرپرسانی بەڕێز ، ئەندامانی بەڕێزی نوێی شوڕا بتوانن بەوپەڕی شانازییەوە خزمەت بە شارەکەمان بکەن و بەرژەوەندی تاکە کەسی وەلا نێن و لە پێناو دروست کردنی شارێکی پێشکەوتوو هەنگاو بنێنە‌وە

بە سوپاسەوە
پاڵێوراوی هەڵبژاردنە‌کانی خولی پێنجەمی شاری پیرانشار
ئە‌ندازیار زانا چە‌م

 *****************************

پیام آقای حسین محمدزاده

بە نێۆی خودای بەرز و بێ هاوتا
سڵاویک له ناخی دڵ پێشکێش به
مامۆستایان ، ئەندازیاران ، خوێندکاران ، هونەرمەندان، رۆشەنبیران ، بازاریان ، وه رزشکاران و ته واو خەڵکی بە شەڕەفی پیرانشار

ڕێز و سپاسی بێ پایانم بۆ ئێوە ی خۆشەویست
لە تێکۆشان و هەوڵدانتان تێ دەگە م
زۆر شادم بە هەبوونی هاوڕێ و خۆشەویستی وەک ئێوەی ئازیز
بێ شک بۆ هەمیشە لە گەڵتان دەبم و پتەوتر و بەهێزتر لە جاران،بە ورەی پۆڵایین بەرەو داهاتوو هەنگاو دەنێین.ئێمە دەسپێکەری روناکایی داهاتووین.بێ شک دژ بە تاریکایی دەوەستینەوە و ڕۆژی روناکی جێژن دەگرین. خۆڕاگر دەبین وجارێکی دیکە هەوڵ دەدەینەوە.
رێز دەگرین لە نەتیجەی هەڵبژاردنەکان و هیوای سەرکەوتن دەخوازم بۆ ئەو خۆشەویستانەی هەڵبژێردراون . بە پێی توانا پاڵپشت و هاندەریان دەبین و داوایان لێ دەکەین هەرچی زیاتر بۆ ئاوەدانی و رازاندنەوی شارکەمان تێ بکۆشن .

هاورێتان حسین محمدزادە
کاندیدای خولی پێنجوومی شۆڕای شاری پیرانشار

 *****************************

پیام آقای یوسف ابوبکری

باسلام و عرض ادب با تشکر فراوان وخسته نباشید به کانال های رووداو کوردپیام وکلیه مردم شریف پیرانشهر.شین آباد.قیسقپان.کهنه خانه وهمه ی مناطق زحمت کش

از زحمات شما قدردانی میکنم و توفیق که شامل حال من نشد که به مردم پیرانشهر خدمت گزاری کنم و از تمامی مسئولین دست اندرکاران تقدیر و تشکر به عمل می آورم

باتشکر  ارادت حاجی یوسف ابوبکری

 *****************************

لینک کوتاه خبر: https://piranshahrrudaw.ir/?p=898