سارق حرفه ای خانه باغ ها در بوکان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان بوکان گفت: سارق حرفه ای خانه باغ ها توسط ماموران نیروی انتظامی این شهرستان دستگیر و تحویل مقام های قضایی شد. به گزارش پیرانشهر روداو به نقل از زریان، سرهنگ مجید محبعلی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: منزل سارق فراری خانه باغ ها در اقدام پلیس شناسایی و […]

فرمانده انتظامی شهرستان بوکان گفت: سارق حرفه ای خانه باغ ها توسط ماموران نیروی انتظامی این شهرستان دستگیر و تحویل مقام های قضایی شد.

به گزارش پیرانشهر روداو به نقل از زریان، سرهنگ مجید محبعلی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: منزل سارق فراری خانه باغ ها در اقدام پلیس شناسایی و محاصره می شود.

وی اضافه کرد: سارق که از وجود پلیس آگاه می شود از طریق پشت بام وارد منزل همسایه می شود تا از دست قانون فرار کند.

سرهنگ محبعلی افزود: این فرد سارق و شرور هنگام فرار با قمه و قدارکشی می خواست با پلیس درگیر و از آن طریق فرار کند که توسط پلیس دستگیر شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوکان گفت: این سارق که پیش از این نیز به علت سرقت توسط پلیس دستگیر شد و با تشکیل پرونده تحویل مقام های قضایی شهرستان شد.

سرهنگ محبعلی افزود: شهروندانی که از خانه باغ های آنها سرقتی صورت گرفته است می توانند به پلیس آگاهی مراجعه و شکایت خود را تقدیم پلیس کنند.

سال گذشته نیز ۲ نفر سارق خانه باغ ها توسط ماموران نیروی انتظامی این شهرستان دستگیر شدند.

لینک کوتاه خبر:  https://piranshahrrudaw.ir/?p=851