سلیم نادری یکی دیگر از شوراهای دور چهارم و کاندیدای دور پنجم انصراف داد

آقای سلیم نادری یکی دیگر از شوراهای دور چهارم که برای دور پنجم نیز کاندیدا بودند، از ادامه رقابت انصراف داد. قبل از این نیز آقایان عمر مندی و امیر سلیمانی انصراف خود را اعلام کرده بودند. بسم الله الرحمن الرحیم احتراما اینجانب سلیم نادری ضمن تقدیر و تشکر از مردم فهیم و بزرگ پیرانشهر […]

آقای سلیم نادری یکی دیگر از شوراهای دور چهارم که برای دور پنجم نیز کاندیدا بودند، از ادامه رقابت انصراف داد. قبل از این نیز آقایان عمر مندی و امیر سلیمانی انصراف خود را اعلام کرده بودند.

بسم الله الرحمن الرحیم
احتراما اینجانب سلیم نادری ضمن تقدیر و تشکر از مردم فهیم و بزرگ پیرانشهر عزیز به خاطر حسن انتخاب و اعتمادشان به حقیر در شورای دور چهارم اعلام می دارد که از ادامه فعالیت خود بعنوان کاندیدای شورای دور پنجم انصراف داده و از مردم عزیز و هواداران ارزشمند خود عذر خواهی می کنم که نتوانستم بنا به دلایلی انتظارات را برآورده و بعنوان کاندیدا در جمع برادران و خواهران کاندیدا حضور داشته باشم. در ضمن از مردم عزیز پیرانشهر می خواهم که حضور حداکثری در پای صندوق های رای را داشته باشند تا حضور ما تغییر نگاه دولتمردان را نسبت به پیرانشهر در پی داشته باشد چرا که مردم ما همانطور که در جنگ تحمیلی هم نشان دادند شایسته بهترین ها هستند و نگاه نظام به پیرانشهر باید نگاه ویژه باشد. در ادامه سخن خود دوباره و چند باره از مردم خوب شهرم بعنوان صاحبان اصلی شهر که اعتماد کردند و با رای خود به من در دور چهارم صفحه زرین و وزینی را در زندگی من باز کردند چه آنهایی که یار شاطر بودند به خاطر راهنمایی ها و حمایت هایشان و چه آنهایی که بار خاطر بودند و با سنگ اندازی هایشان خواب و رخوت و سستی را از ما ربودند تقدیر و تشکر میکنم زیرا اگر جاده صاف و هموار بود چه بسا که در ادامه راه با رکود و سستی مواجه می شدیم و این به ضرر شهر و مردم بود.

همچنین برای دیگر کاندیداها آرزوی موفقیت در فضایی سالم و به دور از تخریب و برای شهر پیرانشهر آرزوی عمران و آبادانی و توسعه و پیشرفت و برای مردم عزیز آرزوی عزت و سربلندی و سعادت و سلامتی را دارم .در نهایت از مردم عزیز شهرم می خواهم که هرکس بعنوان شورا انتخاب شد از آنها حمایت کنند زیرا باور دارم شورا اگر قوی هم باشد ولی پشتوانه مردمی نداشته باشد نمی تواند در کار خود موفق شود و این به ضرر همه است زیرا عزت و بقای شورا به اعتماد و حمایت خوب مردم بستگی دارد.
و حسن ختام اینکه: خیلی دوست داشتم تا در کسوت پرافتخار معلمی ضمن احترام به تمام کاندیداها در فضایی سالم و بدون تخریب هیچ شخصی بار دیگر در برابر رای مردم قرار می گرفتم و اگر قرار بود کنار هم بروم همانطور که با اراده مردم آمده بودم دوست داشتم در صورت تشخیص مردم با اراده مردم هم کنار بروم که انصراف موجب گردید تا این مقصود هم حاصل نگردد.
برگ سبز است تحفه درویش چه کند بینوا همین دارد
با کمال ادب و احترام : سلیم نادری