پایان مرحله سوم دومین دوره لیگ ورنه برداری بزرگسالان استان به میزبانی شهرستان پیرانشهر

مرحله سوم دومین دوره لیگ ورنه برداری بزرگسالان استان به میزبانی شهرستان پیرانشهر با کسب مقام چهارمی تیم وزنه برداری پیرانشهر به پایان رسید. به گزارش پیرانشهر روداو مرحله سوم دومین دوره لیگ ورنه برداری بزرگسالان استان به میزبانی شهرستان پیرانشهر روز جمعه مورخه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ برگزار شد نتایج تیمی شهرستان پیرانشهر در سکوی چهارم نشست و […]

مرحله سوم دومین دوره لیگ ورنه برداری بزرگسالان استان به میزبانی شهرستان پیرانشهر با کسب مقام چهارمی تیم وزنه برداری پیرانشهر به پایان رسید.

به گزارش پیرانشهر روداو مرحله سوم دومین دوره لیگ ورنه برداری بزرگسالان استان به میزبانی شهرستان پیرانشهر روز جمعه مورخه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ برگزار شد نتایج تیمی شهرستان پیرانشهر در سکوی چهارم نشست و بعد از ۳۰ سال رکود ورزشی پیرانشهر توانست میزبانی این مسابقات و به این افتخار برسد.

همچنین آقای احمد احمد نژاد نوجوان ۱۶ ساله از مهاباد در حرکت یک ضرب و دو ضرب در مجموع ۲۰ رکورد نوجوانان کشور را ترقی دادند برای برای اولین بار در سطح مسابقات استان وزنه ۲۰۰ کلیوی در دسته ۸۵ تا به ثبت رسید.

حضور فعال وزنه برداری شهرستان پیرانشهر بعد از چند سال عدم فعالیت چشم گیر بود.و سپاس از تمامی اعضای هیئت وزنه برداری استان رئیس هئیت و مربی و رئیس اداره شهرستان پیرانشهر بخاطر میزبانی خوبی که از این مسابقات به عمل آوردند.

لازم به ذکر است در حرکت دو ضرب قهرمان کورد احمد نژاد ۲ کیلو رکورد نوجوانان جهان را هم‌جابه جا کردند.
تشکر ویژه از آقایان مهدی سهرابی مربی و ادریس ابراهیمان و عبدلله ابوبکری و اقای اسماعیل یوسفی و حضور پرشور مردم شریف پیرانشهر در این مسابقات

 

وزنه برداری

لینک کوتاه خبر: https://piranshahrrudaw.ir/?p=805