جزئیات کشف جسد نوجوان ۱۷ ساله در آبشار شلماش

جسد نوجوان ۱۷ ساله در ۳ کیلومتری آبشار شلماش سردشت پیدا شد.  به گزارش پیرانشهر رووداو، «رحمان امینی» مسئول آتشنشانی شهرداری سردشت در گفتگو با خبرنگار کردپرِس گفت: راس ساعت ۱۰ در پی تماس تلفنی یکی از کشاورزان مبنی بر پیدا شدن جسدی در رودخانه شلماش، اکیپ ۵ نفره امداد و نجات آتش نشانی سردشت […]

جسد نوجوان ۱۷ ساله در ۳ کیلومتری آبشار شلماش سردشت پیدا شد.

 به گزارش پیرانشهر رووداو، «رحمان امینی» مسئول آتشنشانی شهرداری سردشت در گفتگو با خبرنگار کردپرِس گفت: راس ساعت ۱۰ در پی تماس تلفنی یکی از کشاورزان مبنی بر پیدا شدن جسدی در رودخانه شلماش، اکیپ ۵ نفره امداد و نجات آتش نشانی سردشت بهمراه ۲ نفر غواص نجات غریق به منطقه ای در ۳ کیلومتری آبشار شلماش مشهور بە “چۆمی” اعزام شدند و پس از تلاش ۲۲ ساعته، موفق به درآوردن جسد از آب شدند.

امینی افزود: جسد مذکور مربوط به نوجوانی ۱۷ ساله می باشد که شخصی با حضور در محل اعلام کرد که فرد متوفی، فرزند ایشان است که جهت انجام اقدامات و مراحل قانونی جسد وی به بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت تحویل داده شد.

طی چند روز اخیر تصاویری از شخصی بە نام (ا. م) مبنی بر گم شدن و عدم مراجعە بە منزل، در کانال های تلگرامی شهرستان سردشت منتشر شده بود .

رودخانه شلماش یک از رودخانه های شهرستان سردشت و از شاخه های رودخانه زاب کوچک محسوب می شود.

لینک کوتاه: https://piranshahrrudaw.ir/?p=793