واکنش نماینده کُرد ادوار به حذف نامش از لیست اصلاح طلبان برای شورای تهران

سید معروف صمدی جزئیات حذف نامش از لیست اصلاح طلبان برای شورای تهران را تشریح کرد. به گزارش پیرانشهر رووداو به نقل از کردپرس، سید معروف صمدی نماینده دوره چهارم و پنجم مجلس شورای اسلامی که برای انتخابات شورای شهر تهران در لیست ۲۱ نفره اصلاحات قرار گرفته بود و پس از چند ساعت از این […]

سید معروف صمدی جزئیات حذف نامش از لیست اصلاح طلبان برای شورای تهران را تشریح کرد.

به گزارش پیرانشهر رووداو به نقل از کردپرس، سید معروف صمدی نماینده دوره چهارم و پنجم مجلس شورای اسلامی که برای انتخابات شورای شهر تهران در لیست ۲۱ نفره اصلاحات قرار گرفته بود و پس از چند ساعت از این لیست خط خود در گفتگو با خبرنگار کردپرس اذعان کرد:امروز پنجشنبه به فرمانداری مراجعه کردم و اعلام کردند که قبلا تایید شده ای و الان هم تایید هستی. به وزارت کشور مراجعه کردم، کسی پاسخگو نبود.

وی ادامه داد:نزدیک ۷۰۰ نفر به شورای هماهنگی عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان برای حضور در لیست مراجعه کردند.امتیاز بندی انجام شد و آن هایی که امتیاز بیشتری داشتند در لیست ۱۵۰ نفری قرار گرفتند.از ۱۵۰ نفر دعوت شد و کمیسیون هایی تشکیل شد و بنده از این مرحله هم عبور کردم و در لیست ۴۲ نفره قرار گرفتم و بعد به لیست ۲۱ نفره وارد شدم.

وی افزود:البته این نکته نباید فراموش گردد که اکثر اعضای شورای عالی به بنده نظر لطف داشتند و در لیست نفر سوم بودم.سه شنبه ساعت ۱۱ شب لیست ۲۱ نفره به صورت رسمی صورت جلسه شد و اعضاء آن را امضاء کردند و لیست به صورت رسمی منتشر شد.

وی تصریح کرد:وقتی که برای استراحت رفتیم ساعت یک و چهل و پنج دقیقه صبح پیامکی برای بنده فرستاده شد مبنی بر آن که بنده مورد پذیرش شورای عالی برای حضور در لیست اصلاحات قرار گرفته ام و باید ساعت ۶ عصر روز چهارشنبه به ستاد مرکزی مراجعه کنم و در نشست هماهنگی لیست ۲۱ نفره شرکت کردم.

صمدی توضیح داد:ساعت ۲ شب از طریق یکی از دوستان که از شهرستان به بنده تلفن کرده بود متوجه شدم که اسم من از لیست برداشته شده و اسم اقای الویری وارد شده است.

وی افزود:بنده با دوستانی که در دبیرخانه شورای عالی بودند، تماس گرفتم و آن ها هم احساس تعجب کردند و توضیح دادند این قضیه امکان ندارد و گفتند شما جز لیست هستی و به اتفاق اراء به تو رای داده شده است.

این چهره معتدل اصلاح طلب ادامه داد:با اعضای شورای سیاست گذاری تماس گرفتم و اکثرا ابراز بی اطلاعی کردند و تعجب می کردند.

وی افزود:روز چهارشنبه یکی از اعضاء در مصاحبه ای اعلام کرد چون که آقای صمدی رد صلاحیت شده ما به جای ایشان آقای الویری را گذاشته ایم و این جابه جایی به این دلیل بوده است.

صمدی افزود:این در حالی است که هیچ مرجعی تا این دقیقه به بنده اعلام نکره که رد صلاحیت شده باشم.

وی گفت:کسی از نهادهای مربوط چیزی نگفته فقط به صورت شفاهی از طریق شورای هماهنگی اصلاحات به بنده گفته شده است.

کاندیدای انتخابات شورای شهر تهران اظهار کرد:شورای هماهنگی به بنده لطف داشته اند و ثبت نام من را قبول کردند و من را در لیست قرار دادند و انصافا حسن نیت داشتند و تمایل دارند من در لیست بمانم ولی الان جای سوال است و هیچ سند و مدرکی در خصوص رد صلاحیت من اعلام نشده است.

لینک کوتاه: https://piranshahrrudaw.ir/?p=790