دیدار اعضای شورا و شهردار با فرمانده سپاه پیرانشهر

به گزارش پیرانشهر رووداو و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر پیرانشهر ، به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع)، روز پاسدار و همچنین میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع)، روز جانباز، شهردار پیرانشهر به اتفاق اعضای شورای اسلامی شهر با فرمانده سپاه پیرانشهر و چند تن از پاسداران سرافراز […]

به گزارش پیرانشهر رووداو و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر پیرانشهر ، به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع)، روز پاسدار و همچنین میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع)، روز جانباز، شهردار پیرانشهر به اتفاق اعضای شورای اسلامی شهر با فرمانده سپاه پیرانشهر و چند تن از پاسداران سرافراز دیدار نمودند.
آقای فاتح در دیدار با فرمانده سپاه پیرانشهر ضمن تبریک میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار گفت: پاسداران و مجموعه سپاه حافظ امنیت و آرامش کشور در برهه های مختلف بوده اند و همانگونه که بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) فرمودند: اگر سپاه نبود کشور هم نبود.
شهردار پیرانشهر با بیان اینکه ثبات کنونی کشور در منطقه مدیون رشادت ها و ایثارگری نیروهای مسلح خصوصاً پاسداران عزیز است افزود: بی شک بسیاری از دستاوردها و پیشرفت های کشور در زمینه ها مختلف نظامی، اقتصادی، علمی و فرهنگی هم مرهون تلاش های بی وقفه فرماندهان و پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
وی خاطر نشان کرد: پاسدار بودن و پاسداری از حریم ولایت و ارزش های اسلامی افتخار بزرگی است که از اجر عظیمی در پیشگاه خداوند برخوردار است.
شهردار پیرانشهر گفت: تعامل و همکاری مجموعه سپاه با مجموعه شهرداری طی سال های اخیر به توسعه و تقویت خوبی در راستای فضا سازی و تقویت زیر ساخت های شهرستان انجامیده است.
وی از سپاه و بسیج بعنوان پشتوانه قوی برای پیشبرد اهداف متعالی نظام و همچنین در روند رو به رشد برنامه های شهرستانی نام برد و اظهار داشت: خدمات رسانی سپاه در تمامی عرصه های سازندگی، بهداشتی، محرومیت زدایی و غیره ، افتخارات بزرگی برای این شهرستان رقم زده است.
وی افزود : سپاه و بسیج در اجرای ماموریت های محوله خود در شهرستان در تمامی ابعاد فرهنگی، اجتماعی، ورزشی با بهره گیری از ظرفیت و توانمندی نیروهای جوانان و بسیجی شهرستان توانسته کارها و خدمات را با قدرت و توان بیشتری انجام دهد.
روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری پیرانشهر