نگاه ما با ترکیه در خصوص کردها متفاوت است

مارک تونر اعلام کرد که ترکیه با اقداماتش در شمال سوریه جان سربازان آمریکایی را به خطر می اندازد. وی تاکید کرد که نگاه ما با ترکیه در خصوص کردها متفاوت است. مارک تونر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اظهاراتی عنوان کرد: مقامات بلند پایه آمریکایی نگرانی عمیق خود از اقدامات ترکیه در شمال سوریه […]

مارک تونر اعلام کرد که ترکیه با اقداماتش در شمال سوریه جان سربازان آمریکایی را به خطر می اندازد. وی تاکید کرد که نگاه ما با ترکیه در خصوص کردها متفاوت است.

مارک تونر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اظهاراتی عنوان کرد: مقامات بلند پایه آمریکایی نگرانی عمیق خود از اقدامات ترکیه در شمال سوریه را ابراز کرده اند. آنان {آنکارا} علاوه بر این که اقدامات خود را با ائتلاف بین المللی هماهنگ نمی کنند؛ بلکه زندگی سربازان ایالات متحده آمریکا را نیز به خطر انداخته اند.

وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: منطقه بی نهایت به یک محدوده جنگی پیچیده تبدیل شده است. در منطقه قدرت های زیادی وجود دارد و تنها کردها و ترکیه نیستند. همانگونه که گفته ایم نگاه ترکیه به نیروهای ی.پ.گ با نگاه ما به آنان متفاوت است. ما این اقدامات ترکیه را قبول نکرده و از مواضع خود در این خصوص پا پس نخواهیم گذاشت.

 

لینک کوتاه: https://piranshahrrudaw.ir/?p=545