تلاش کردها برای ورود به شورای شهر تهران

برخی از جریان های اصلاح طلب به دنبال وارد کردن چهره های سیاسی اصلاح طلب کرد به لیست اصلاح طلبان شورای شهر تهران هستند. به گزارش پیرانشهر رووداو به نقل از کردپرس،بنا به اخباری که از داخل جریان های اصلاح طلب شنیده می شود،رایزنی هایی برای ورود فرد یا افرادی از چهره های اصلاح طلب میانه […]

برخی از جریان های اصلاح طلب به دنبال وارد کردن چهره های سیاسی اصلاح طلب کرد به لیست اصلاح طلبان شورای شهر تهران هستند.

به گزارش پیرانشهر رووداو به نقل از کردپرس،بنا به اخباری که از داخل جریان های اصلاح طلب شنیده می شود،رایزنی هایی برای ورود فرد یا افرادی از چهره های اصلاح طلب میانه رو کرد،به لیست ۲۱+۱ اصلاح طلبان در حال انجام است.

گزارش ها حاکی است،پس از انتشار اسامی تایید صلاحیت شدگان شورای شهر تهران،نام برخی از چهره های میانه رو اصلاح طلب کرد از قبیل، سید معروف صمدی نماینده دوره چهارم و پنجم مجلس از حوزه سنندج،اقبال محمدی نماینده دوره هشتم از حوزه مریوان،داریوش قنبری نماینده دوره هشتم از حوزه ایلام و حامد قادرمرزی نماینده دوره نهم از حوزه قروه به چشم می خورد که قرار است در لیست نهایی شورای شهر تهران از آن ها استفاده شود.

در این خصوص سید معروف صمدی به کردپرس گفت:بنا به رایزنی هایی که با شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان داشته ایم قول هایی مبنی بر استفاده از چهره های اصلاح طلب کرد در لیست شورای شهر تهران داده شده است.

همچنین عبدالکریم حسین زاده مسئول ستاد اقوام و مذاهب روحانی در این باره به کردپرس توضیح داد:تلاش ما این است که چهرهای شاخص کرد را به لیست نهایی معرفی نماییم.

 

لینک کوتاه: https://piranshahrrudaw.ir/?p=536