طی چند روز آینده منتظر افزایش دما باشید

[quote bgcolor=”#ffffff” arrow=”yes”]رییس اداره هواشناسی مهاباد گفت: دمای هوای آذربایجان‌غربی از روز چهارشنبه هفته جاری به تدریج افزایش پیدا می‌کند.[/quote] به گزارش پیرانشهر رووداو به نقل از کورد پرس، اردلان محمدپور  گفت: برای آسمان آذربایجان‌غربی عبور امواج ناپایدار و ضعیف بارشی در ۲۴ ساعت آینده پیش بینی شده است. وی گفت: نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده ادامه […]

[quote bgcolor=”#ffffff” arrow=”yes”]رییس اداره هواشناسی مهاباد گفت: دمای هوای آذربایجان‌غربی از روز چهارشنبه هفته جاری به تدریج افزایش پیدا می‌کند.[/quote]

به گزارش پیرانشهر رووداو به نقل از کورد پرس، اردلان محمدپور  گفت: برای آسمان آذربایجان‌غربی عبور امواج ناپایدار و ضعیف بارشی در ۲۴ ساعت آینده پیش بینی شده است.

وی گفت: نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده ادامه عبور امواج ناپایدار و ضعیف بارشی در منطقه است که تا بعدازظهر فردا /سه‌شنبه/ ادامه خواهد داشت.

طی چند روز آینده منتظر افزایش دما باشید

وی ادامه داد: طی این مدت در برخی از ساعات افزایش ابر، وزش باد ملایم و بارش‌های ضعیف و پراکنده پیش‌بینی می‌شود و از بعدازظهر فردا نیز تا اواخر هفته پدیده خاصی در آسمان منطقه مشاهده نخواهد شد و انتظار داریم از روز چهارشنبه افزایش نسبی دما را تجربه کنیم.

وی در خصوص بارش‌های سال آبی جاری آذربایجان‌غربی نیز گفت: در سال زراعی جاری به طور میانگین ۲۱.۱ میلی‌متر بارش در استان ثبت شد که در مقایسه با میانگین بارش‌های سال قبل ۶۳ درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: سال گذشته تا این موقع ۵۶.۴ میلی‌متر بارندگی در استان ثبت شده بود که بارش‌های امسال ۳۵.۳ میلی‌متر در مقایسه با پارسال کمتر شده است.