انتقاد نماینده نقده و اشنویه از کاندیداهای ریاست جمهوری

عضو هیات رئیسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکیدکرد: کاندیداهای ریاست جمهوری به جای تخریب عملکرد دولت از توانمندی های خود بگویند. به گزارش پیرانشهر رووداو، عبدالکریم حسین‌زاده گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص برنامه محور بودن کاندیداهای ریاست جمهوری در رقابت ۲۹ اردیبهشت اظهار  داشت: یکی از بزرگترین شکاف رویکردها و نگاه […]

عضو هیات رئیسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکیدکرد: کاندیداهای ریاست جمهوری به جای تخریب عملکرد دولت از توانمندی های خود بگویند.

به گزارش پیرانشهر رووداو، عبدالکریم حسین‌زاده گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص برنامه محور بودن کاندیداهای ریاست جمهوری در رقابت ۲۹ اردیبهشت اظهار  داشت: یکی از بزرگترین شکاف رویکردها و نگاه های انتخاباتی در کشور ما برنامه محور نبودن تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری است.

نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: زمانی که فردی تصمیم دارد مسئولیت اجرایی یک سرزمین را بر عهده بگیرد، قاعدتا باید با ارائه برنامه های واقع بینانه و تحقق پذیر نظر مردم را جلب کند نه این بر فضای روانی حاکم بر دوران انتخابات موج سواری و از این طریق رای کسب کند.

وی گفت: متاسفانه تاکنون چنین پیش زمینه اساسی برای مردم فراهم نشده است و کاندیداها نیز خود را ملزم نمی دانند که در این فضا حرکت کنند تا با نگاه دغدغه محور وارد امور اجرایی کشور شوند. در حالی که اگر بر اساس برنامه وارد عرصه شوند باید به مردم پاسخگو باشند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: از آنجایی که کاندیداها با ارائه برنامه باید پاسخگو باشند تلاش دارند از فضای پاسخگو بودن فاصله بگیرند، پاسخگو بودن کاندیداها تنها در نظام های حزبی وجود دارد که متاسفانه در کشور ما چنین رویه ای دنبال نمی شود.

حسین زاده با بیان اینکه باید شکاف عمیق درانتخابات کشور را برطرف کرد، اظهار داشت: لازم است لزوم برنامه محور بودن را به کاندیداها اعلام کرد و به نظر می رسد هیچکدام از کاندیداها جز رئیس جمهور، برنامه ای برای ارائه ندارند، که اگر با برنامه وارد عرصه انتخابات می شدند از سال پیش آن را ارائه می کردند و برای اجرایی شدن آن دفاعیاتی ارائه می شد.

وی گفت: متاسفانه کاندیداهای دیگر جز تخریب، تهمت و ایجاد فضای روانی و سیاسی غیر اخلاقی موضوعی برای ارائه ندارند در حالی که انتظار می رفت از توانمندی های اجرایی و علمی خود بگویند./

لینک کوتاه: https://piranshahrrudaw.ir/?p=511