کشف ۱۱ تن مواد مخدر در آذربایجان غربی/ بوکان دارای برترین عملکرد در کشف مواد مخدر

[quote bgcolor=”#f9f9f9″ arrow=”yes”]فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت:  طی ۷ ماهه سال جاری با تلاش ماموران نیروی انتظامی و همکاری های مردمی ۱۱ تن انواع مواد مخدر در این استان کشف و ضبط شد و شورای مبارزه با مواد مخدر بوکان بهترین عملکرد را در این رابطه داشته است[/quote] سردار مسعود خرم نیا در گفت و […]

[quote bgcolor=”#f9f9f9″ arrow=”yes”]فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت:  طی ۷ ماهه سال جاری با تلاش ماموران نیروی انتظامی و همکاری های مردمی ۱۱ تن انواع مواد مخدر در این استان کشف و ضبط شد و شورای مبارزه با مواد مخدر بوکان بهترین عملکرد را در این رابطه داشته است[/quote]

سردار مسعود خرم نیا در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: قاچاقچیان مواد مخدر سعی داشتند از راه استان آذربایجان غربی بخشی از این مواد کشف شده را به کشورهای دیگر البته عمدتا اروپایی انتقال دهند که با هوشیاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پیش از خروج از کشور شناسایی و بازداشت شدند.

افزایش ۴۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در استان نسبت به سال گذشته

او با اشاره به افزایش ۴۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در استان نسبت به سال گذشته،  افزود: قاچاقچیان مواد برای رسیدگی به پرونده تحویل مراجع قضایی داده شده اند .

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای مبارزه با مواد مخدر در شهرستان بوکان، تصریح کرد: عملکرد شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر بوکان باید به عنوان الگو سرلوحه شهرهای دیگر قرار گیرد. در این مدت  بوکان اقدامات بسیار شایسته و سازنده ای در حوزه مبارزه با مواد مخدر انجام داده که جای تقدیر و تشکر دارد.

به گفته فرمانده انتظامی بوکان؛ در طول یک ماه گذشته تیم های عملیاتی فرماندهی انتظامی این شهرستان مقدار ۱۰۹ کیلوگرم مواد مخدر را از سوداگران مرگ کشف و ضبط کرده اند.