۲ هزار نیروی حق‌التدریس جذب آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی شدند

[quote bgcolor=”#e5e5e5″ arrow=”yes”]امسال ۲ هزار نیروی حق‌التدریس جذب آموزش و پرورش این استان شدند[/quote] علی‌اکبر صمیمی معاون سوادآموزی آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: این تعداد معلم که از طریق دانشگاه فرهنگیان و برگزاری آزمون جذب آموزش و پرورش شده اند، از ابتدای سال‌تحصیلی جدید در کلاس‌های درس مقاطع مختلف استان مشغول به فعالیت شده‌اند. وی […]

[quote bgcolor=”#e5e5e5″ arrow=”yes”]امسال ۲ هزار نیروی حق‌التدریس جذب آموزش و پرورش این استان شدند[/quote]

علی‌اکبر صمیمی معاون سوادآموزی آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: این تعداد معلم که از طریق دانشگاه فرهنگیان و برگزاری آزمون جذب آموزش و پرورش شده اند، از ابتدای سال‌تحصیلی جدید در کلاس‌های درس مقاطع مختلف استان مشغول به فعالیت شده‌اند.

وی تاکید کرد: با جذب این نیروها در اول مهرماه هیچ مدرسه و کلاسی در استان بدون معلم نمانده است.

 

اشتغال جوانان یکی از دغدغه‌های مهم دولت  است

وی اضافه کرد: اشتغال جوانان یکی از دغدغه‌های مهم دولت تدبیر و امید است ولی تحریم و فشارهای اقتصادی دشمن مانع از تحقق برخی برنامه‌های دولت در راستای ایجاد شغل در سطح کشور شده‌است.

 

در استان ۵۹۸ هزار و ۲۳۱ دانش‌آموز در ۲۱ هزار و ۹۳۱ کلاس درس سال تحصیلی جدید را شروع کردند

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی اظهار داشت: در این استان ۵۹۸ هزار و ۲۳۱ دانش‌آموز سال تحصیلی جدید را شروع کردند که تعداد دانش‌آموزان نسبت به سال قبل پنج هزار و ۳۰ نفر افزایش یافته است‌.
صمیمی افزود: این دانش‌آموزان در پنج هزار و ۱۴۸‌ مدرسه به تحصیل می‌پردازند که ۵۵۷ واحد از آنها، مدارس غیردولتی است.
وی بیان کرد: در مجموع امسال ۲۱ هزار و ۹۳۱ کلاس درس برای تحصیل دانش‌آموزان آماده شده که برهمین اساس هیچ کلاس درسی در استان بدون معلم نمانده است‌.