کرایه های نجومی ستادهای انتخاباتی پیرانشهر

[quote]شنیده ها از بازار داغ انتخابات و کرایه های نجومی ستادهای انتخاباتی حکایت دارد[/quote] طبق شنیده ها و گزارش های رسیده به پیرانشهر رووداو، با فرارسیدن ایام انتخابات، برخی مغازه داران برای اجاره مغازه در ایام انتخابات و تنها برای یک هفته مبالغ هنگفتی را از کاندیداها دریافت کرده اند. طبق گزارش های موثق برخی […]

[quote]شنیده ها از بازار داغ انتخابات و کرایه های نجومی ستادهای انتخاباتی حکایت دارد[/quote]

طبق شنیده ها و گزارش های رسیده به پیرانشهر رووداو، با فرارسیدن ایام انتخابات، برخی مغازه داران برای اجاره مغازه در ایام انتخابات و تنها برای یک هفته مبالغ هنگفتی را از کاندیداها دریافت کرده اند.

طبق گزارش های موثق برخی مغازه ها در ۴ راه آزادی تا ۱۰ میلیون تومان برای یک هفته رزرو شده اند.

حال باید از کاندیداهای گرامی پرسید، صرف مبلغ ۱۰ میلیون برای ستاد و میلیون ها تومان دیگر برای ایام تبلیغات برای بدست آوردن کرسی شورای شهر با حقوق ماهیانه کمتر از ۲ میلیون تومان ارزش دارد!؟

البته این را نیز باید اضافه کرد که یکی از دلایل اصلی این ریخت و پاش ها خود مردم هستند، چراکه کاندیداها تجربه کرده اند که کسانی که هزینه بیشتری داشته باشند، رای بیشتری نیز خواهند داشت!

پس از شهروندان گرامی تقاضا داریم در نحوه انتخاب خود تجدیدنظر کرده و در انتخابات پیشرو شایسته سالاری و لیاقت و سلامت افراد را مورد توجه قرار دهند.