واگذاری بیش از ۲/۵ هکتار از اراضی ملی به شهرداری در مرز تمرچین

‍ ‍ شهردار پیرانشهر خبر از تأیید در خواست واگذاری ۲۶۶۵۰ متر مربع زمین از اراضی ملی جهت ارائه خدمات عمومی سازمان مدیریت حمل ونقل شهرداری پیرانشهر در پایانه مرزی تمرچین داد . به گزارش پیرانشهر رووداو مهندس انور سعیدی در این خصوص بیان کرد : بعد از شناسایی و برداشت ۶ قطعه املاک در […]

‍ ‍ شهردار پیرانشهر خبر از تأیید در خواست واگذاری ۲۶۶۵۰ متر مربع زمین از اراضی ملی جهت ارائه خدمات عمومی سازمان مدیریت حمل ونقل شهرداری پیرانشهر در پایانه مرزی تمرچین داد .

به گزارش پیرانشهر رووداو مهندس انور سعیدی در این خصوص بیان کرد : بعد از شناسایی و برداشت ۶ قطعه املاک در پایانه مرزی تمرچین به مساحت ۲۶۶۵۰ مترمربع و به ارزش ۶ میلیارد ریال توسط شهرداری ، مکاتبات لازم با اداره منابع طبیعی و جهاد کشاورزی شهرستان جهت واگذاری املاک مذکور صورت گرفت که بعد از طی مراحل قانونی توسط ادارات فوق الذکر با توجه به اینکه املاک مورد درخواست جزء اراضی ملی بوده ، موضوع از طریق اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان در کارگروه مستند سازی اموال غیر منقول استان مطرح گردید و بعد از مستند سازی لازم از طرف شهرداری و تکمیل پرونده ، موضوع در جلسه کارگروه مطرح و به تائید اولیه رسیده است .

مهندس انور سعیدی شهردار محترم پیرانشهر هدف از انجام این پروژه را ارائه خدمات بیشتر با توجه به افزایش مراودات مرزی ، ایجاد منابع درآمدی پایدار برای شهرداری و استفاده از ظرفیتهای مرز رسمی تمرچین با توجه به قرارگیری در حریم شهر پیرانشهر ، ارائه خدمات تاکسی و وانت بار توسط سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری عنوان کردند .

وی افزود : این طرح از مهمترین اهداف شهرداری در این زمینه است و واگذاری این زمین ها می‌تواند راهگشای خوبی برای رسیدن به این اهداف که می تواند در راستای خدمات مطلوبتر برای شهر و شهروندان در آینده مورد استفاده قرار گیرند باشد.

شهردار پیرانشهر گفت: لازم است تشکر و تقدیر ویژه ای از ادارات فرمانداری و منابع طبیعی و اعضای کارگروه مستندسازی اموال غیر منقول علی الخصوص معاونت محترم هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و مشاور محترم امور حقوقی استانداری از بابت همکاری تنگاتنگ در رابطه با این موضوع داشته باشیم .