پیام تبریک مسئولین شهرستان به مناسبت عید نوروز

‍ ‍بخشداران بخش مرکزی و لاجان شهرستان پیرانشهر در آستانه فرارسیدن ایام نوروز و شروع سال ۱۳۹۸ طی پیامی این ایام فرخنده را تبریک گفتند . متن پیام به شرح ذیل است:             بسم الله الرحمن الرحیم «یامُقَلّب القُلوب وَ الاَبصار یامُدَبّر الیل وَ النَهار یا مُحَول الحَول وَ الاَحوال […]

‍ ‍بخشداران بخش مرکزی و لاجان شهرستان پیرانشهر در آستانه فرارسیدن ایام نوروز و شروع سال ۱۳۹۸ طی پیامی این ایام فرخنده را تبریک گفتند .

متن پیام به شرح ذیل است:

            بسم الله الرحمن الرحیم

«یامُقَلّب القُلوب وَ الاَبصار یامُدَبّر الیل وَ النَهار

یا مُحَول الحَول وَ الاَحوال حَوِّل حالَنا اِلی اَحسَن الحال»

بار دیگر صدای ترنم بهار ، گوش را می نوازد و عطر دل انگیزش مشام جان را پر می کند . زمین با اجازه و اراده الهی دیگر بار زنده می شود و همه انسان های شیدایِ کرامت و قدرت آن آفریننده مهربان با جوشش و جنبش مضاعف خویش ، ستایش و تسبیح آن یگانه بی همتا را گفته و با سرود بهار همنوا می شوند .

نوروز باستانی ترنمی از عشق و زیبایی ، تجلی گر حال و احوالی نو و بیدار کننده دل های خداجوست . عید نوروز روایتگر آداب و سنن دیرین ماست که همزمان با تحول طبیعت آمدن بهار را با اعتدال و زیبایی های بیشمارش به بندگان بشارت داده و جلوه جمال حضرت حق را در آیینه طبیعت منعکس می کند .

اینجانبان با نهایت صمیمیت و افتخار ، فرا رسیدن سال نو را به همه مردم عزیز شهرستان پیرانشهر بویژه مردم خردمند و خونگرم بخش های مرکزی و لاجان شادباش گفته و سالی سرشار از نیکویی ، برکت ، عزت ، سعادت و سلامت برای همگان آرزو می کنیم.

هر روزتان نوروز و دل و جانتان همیشه بهاری باد

————————-

پیام تبریک مهندس انور سعیدی شهردار پیرانشهر بمناسبت سال نو و نوروز ۹۸

یا مقلب القلوب و الا بصار یا مدبر الیل و النهار یا محول الحول والاحوال حول حالنا الی احسن الحال

به نام آفریننده زیباییها

بار دیگر نوروز با تمام زیبائیهایش فرا می رسد ،بار دیگر ایام سرخوشی و سرسبزی می آید وبار دیگر طبیعت رخ می نمایاند و جلوه ای از آفرینش وجلال الهی آشکار می شود.

اینجانب برخود وظیفه میدانم حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشدرابه تمامی هموطنان علی الخصوص شهروندان پیرانشهر بویژه خانواده معظم شهدا ، جانبازان ، ایثارگران و پرسنل زحمت کش شهرداری پیرانشهر تبریک وتهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند متعال برای شما وخانواده محترمتان مسئلت می نمایم.

سالی که گذشت باخوبی ها و بدی ها، هر آنچه که بود ، برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد ،برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد لذا بدینوسیله ضمن تبریک مجددفرارسیدن سال نو امید است در سال جدید نیز راه پر افتخار خدمتگزاری به مردم شریف و قدرشناس پیرانشهر را با اتکال به الطاف بیکران الهی تحت توجهات رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و با همکاری همه پرسنل و با درایت و مدیریت عالی استاندار محترم و معاونین ارجمند ایشان و همدلی و مشارکت همه دلسوزان سپری نمائیم .

انور سعیدی

شهردار پیرانشهر

————————-

پیام تبریک اعضای شورای اسلامی شهر و شهرستان پیرانشهر بمناسبت سال نو

 در آستانه ی سال نو اعضای شورای شهر در پیامی نوروز باستانی را به مردم عزیز پیرانشهر تبریک گفتند.

 

در این پیام آمده است:

اندیشه ی زیبای نوروز لطف وعنایت الهی برملت بزرگ وجهان بشریت و وعده ی حاکمیت زیبایی ها وارزش ها وتجلی کمال خواهی وتعالی جویی انسان است.

اینک درآستانه ی سال نو بار دیگر نیازمند وحدت وهمدلی همه مردم ایران برای تحقق آرزوها وآرمان های مشترکمان هستیم و نوروز فرصت مناسبی است تا با یکدیگرعهد وپیمان ببندیم که تا رسیدن به توسعه همه جانبه وتحقق یک زندگی آرام وشهری آباد, لحظه ای از تلاش و کوشش دست بر نداریم.

در آغاز سال جدید آرزوی ما برای همه ی شهروندان پیرانشهر , زندگی در شهری ایمن وشاد وآباد و توسعه یافته که از جنس رویا وشعار نیست, بلکه اهداف به دقت برنامه ریزی شده ای هستند که درسال جدید با قاطعیت وپشتکار ومشارکت شهروندان در جهت تحقق آنها تلاش خواهیم کرد.

مردم شریف ومتدین پیرانشهر در سالی گذشت ما خادمان مردم پیرانشهر با تمام توان کوشیدیم که وظایف محوله را به نحو احسن و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری به سرانجام مطلوب برسانیم, حال در پایان سال ۹۷ ازشما شهروندان گرامی خواستاریم قصور گذشته را برما بخشیده و درراه سخت خدمتگزاری در سال جدید یار و یاور و رهنمای ما باشید.

سال نو وکاروتلاش در سال جدید را بانام ویاد خدای یگانه آغاز می کنیم.

نوروز برشما مبارک و درسایه ی ایزد منان پیروز وسربلند باشید.

اعضای شورای اسلامی شهر و شهرستان پیرانشهر

————————-

برآمد باد صبح و بوی نوروز
به کام دوستان و بخت پیروز
مبارک بادت این سال و همه سال
همایون بادت این روز و همه روز

برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد، سالی دیگر گذشت و نسیم بهاری نوید سال نو را برایمان به ارمغان آورد.
حلول سال نو و تولد دوباره طبیعت، عید فرخنده نوروز باستانی را خدمت شما همشهریان گرامی تبریک و تهنیت عرض نموده، و آرزوی تحول به مراحل نیکوتر و موفقیت روزافزون برای شما عزیزان گرانقدر در سال جدید و سلامتی و عاقبت‌‌بخیری جاویدان ،آرامش ، آسایش و عمر با عزت و برکت رزق را برایتان از درگاه ایزد منان آرزومندم.
روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری لاجان