دعوت مسئولین شهرستان از مردم پیرانشهر جهت شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

ترابی فرماندار پیرانشهر در پیامی مردم همیشه در صحنه این شهرستان را برای شرکت باشکوه در راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن دعوت کرد. «ولَقَدْ کَتَبْنا فِی الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُها عِبادِیَ الصَّالِحُونَ» انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی بر مبنای تعالیم نبوی و تجلی سرافرازی ملتی است که فریاد […]

ترابی فرماندار پیرانشهر در پیامی مردم همیشه در صحنه این شهرستان را برای شرکت باشکوه در راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن دعوت کرد.

«ولَقَدْ کَتَبْنا فِی الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُها عِبادِیَ الصَّالِحُونَ»

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی بر مبنای تعالیم نبوی و تجلی سرافرازی ملتی است که فریاد خداخواهی، استقلال، آزادی و خوداتکایی را در گوش جهانیان طنین‌انداز کرد.

در این میان، راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن ماه، به ویژه در سال بلوغ انقلاب اسلامی و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمندانه انقلاب، نمادی روشن و پیامی محکم است که می‌تواند به عالی‌ترین شکل، همایشی عظیم از وحدت، همبستگی، اقتدار و انسجام ملی ملت شجاع ایران اسلامی را در برابر دید جهانیان به نمایش گذارد.

اینجانب ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی، از آحاد مردم عزیز و شریف شهرستان پیرانشهر دعوت می‌نمایم تا همگام با سایر ایرانیان در سراسر این مرز و بوم مقدس، بار دیگر در صفوفی به هم فشرده و با گام‌هایی استوار، حضوری باشکوه در راهپیمایی مردمی و دشمن‌شکن یوم‌الله ٢٢ بهمن داشته باشند و با آرمان‌های الهی معمار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای والامقام تجدید میثاق کنند. موفقیت همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم

            

فرماندار و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان پیرانشهر

دکتر رسول خضری در پیامی از عموم مردم شریف شهرستان های پیرانشهر و سردشت دعوت کرد در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند

“وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ”

پس از گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی، مردم ایران از هر رنگ و زبانی به عنوان صاحبان اصلی ؛ واقعی و راستین این انقلابند.

در شرایط کنونی و فشارهای جهانی علیه دولت و ملت ایران

مردم فرهیخته و نجیب پیراشهر و سردشت نیز همراه با مردم سراسر ایران، فردا بار دیگر پایبندی خود را به آرمان های بزرگ انقلاب اعلام خواهند کرد.

وعده دیدار ما فردا ساعت ۱۰ صبح راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۷

پایگاه اطلاع رسانی دکتر رسول خضری نماینده مردم پیرانشهر و سردشت

دعوت از عموم مردم شهرستان پیرانشهر جهت شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

🔹و قُلْ جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقاً
و بگو: حقّ آمد و باطل نابود شد، همانا باطل، نابود شدنى است. (اسرا/٨١)

🔹مردم غیور و با فرهنگ و همیشه در صحنه شهرستان پیرانشهر اینک که به فضل خدا و پشتیبانی‌های مداوم و همیشگی شما عمر پربرکت انقلاب به چهل سالگی و نهال نوپای انقلاب اسلامی با ایثار و از خود گذشتگی فرزندان این آب و خاک به درختی تنومند و بارور تبدیل شده است جا دارد یکبار دیگر ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای امام راحل و شهدای سرافراز راه حق و آزادی با اتحاد و یکپارچگی همچون مشتی گره کرده و واحد در برابر زیاده خواهی‌های استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار که این بار با حربەی تحریم اقتصادی به جنگ ملت و نظام آمده است در یوم الله ۲۲ بهمن، قدرت، پایداری و صلابت خود را به نمایش گذاشته و موجبات نا امیدی و هراس آنان را فراهم نمایید. بی گمان حضور پررنگ شما ملت شجاع و آزاده همراه با دیگر هموطنان سراسر کشور ، پیامی محکم به دشمنان نظام و زمینه ساز تحولات و پیشرفت های شگرف در آینده خواهد بود.
🔹از همه مردم شریف پیرانشهر اعم از زن ومرد ،پیر و جوان و از هر قشر و طبقه دعوت می‌نماییم در روز ۲۲ بهمن به سیل خروشان ملت پیوسته و نقش حساس خود را در این بزنگاه تاریخی ایفا کردە و یکبار دیگر دلبستگی عمیق خود را به انقلاب و سرزمین پر از مهر ایران اسلامی به نمایش بگذارند.

حسن ورهرام ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پیرانشهر

حاج ماموستا سرخابی با صدور پیامی از آحاد مردم ولایت مدار شهرستان پیرانشهر ، برای حضور گسترده و پرشورتر از سالهای قبل در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت بعمل آورد.

متن پیام ماموستا سرخابی بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) در سال ۵۷ با خون شهدا، وحدت کلمه و حضور در صحنه های مختلف به ثمر نشست و اکنون با گذشت ۴۰ سال از این پیروزی شکوهمند، علیرغم همه تبلیغات و ترفندهای نافرجام دشمنان، با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای و حضور حماسی مردم ایران به پیشرفت و بالندگی در عرصه سیاسی، اقتصادی، نظامی و علمی رسیده است.
اینکه در طلیعه خورشید چهلمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی، این انقلاب برای ادامه راه خود به وحدت و همدلی نیاز دارد و راهپیمایی ۲۲ بهمن بهترین فرصت برای حفظ وحدت کلمه است؛ مردم با حضور گسترده خود در این راهپیمایی در راستای مشارکت اجتماعی، سیاسی و دینی، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی می زنند تا جهانیان متوجه عظمت و اقتدار این ملت و انقلاب شوند.
عظمت ملت ایران، در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشخص می شود و این عظمت، جلوه ای زیبا دارد؛
اینجانب از مردم همیشه در صحنه و ولایت مدار شهرستان پیرانشهر دعوت می نماییم تا با شرکت عزت آفرین خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، بار دیگر با آرمان های شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق و بیعت نموده و همگام و هم صدا با سراسر کشور، این اتحاد ملی را به نمایش بگذارند.

ابراهیم سرخابی
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شهرستان پیرانشهر

پیام دعوت مشترک شورا و شهرداری پیرانشهر جهت حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ۹۸

به نام خدا

«چهل سال از عمر پر برکت انقلاب گذشت. انقلاب ایران نهالی بود که با خون شهدا آبیاری شد، با صبوری خانواده معزز شهدا و جامعه بزرگ ایثارگری جان گرفت و با دلاورمردی ها و غیرت مثال زدنی مردم غیور و همیشه در صحنه ایران به درختی تنومند تبدیل شد. اکنون که وارد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب پربرکت اسلامی شده‌ایم، بیش از هر زمانی شاهد برکات و ثمرات روزافزون آن هستیم. چهل سالگی مرحله تکامل و تعالی است چهل سال استقامت، ولایت مداری و پایمردی مردم ایران نشان دهنده روحیه استکبارستیزی ملت همیشه در صحنه است و چهل سالگی انقلاب اسلامی را در حالی آغاز می کنیم که شاهد ارائه خدمات بی شمار نظام جمهوری اسلامی ایران در اقصی نقاط کشور هستیم. باعث افتخار است که در این سالها بر عزت و اقتدار ایران اسلامی با خودباوری و ایمان به سرزمین افزوده شده است.

حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن می‌تواند آرمان ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را بیش از پیش به نمایش بگذارد.

اینجانبان ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را خدمت مردم شریف ایران به ویژه شهروندان خوب و محترم پیرانشهر تبریک عرض نموده، عزت و اقتدار نظام اسلامی و سرافرازی ملت شریف ایران را از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نماییم.

اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار پیرانشهر

پیام دعوت مشترک شورا و شهرداری پیرانشهر جهت حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ۹۸

۲۲بهمن سال۱۳۹۷ چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران با شکوه و عظمت تماشایی و بی نظیردر ایران اسلامی برگزار می شود.
انقلاب اسلامی بارهبری حضرت امام خمینی ( ره) و پس ازارتحال ایشان با رهبری خردمندانه حضرت آیت الله خامنه ای مسیر نورانی و الهی خود را طی نموده و باایثار و جانفشانی ملت عزیز ایران به پیشرفت های شگفت آوری دست یافت.
به رغم پیش بینی جاهلانه و خبیثانه دشمنان ،انقلاب اسلامی ایران در عرصه های دینی ،سیاسی،فرهنگی، ورزشی و اجتماعی و اقتصادی به ویژه دانش و فن آوری در زمینه های انرژی هسته ای فن آوری نانو، ژنتیک ،تولید سلاح برای دفاع از کیان نظام و تولید علم قله های افتخار آفرینی را فتح کرد
امروز انقلاب اسلامی مستحکم تر از هر زمان دیگری با ارائه الگوی علمی مردم سالاری دینی در کشور،در منطقه و جهان به ایفای نقش بی دلیل اسلامی و سیاسی خود در مبارزه با توطئه های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار اهتمام دارد.
جامعه ورزشکاران همراه با کارمندان خدوم و امت همیشه در صحنه با حضور در مراسم ۲۲بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را سرافرازانه گرامی می داریم. ما هیئت های ورزشی ورزشکاران فردا دوشادوش همه مردم ایران در راهپیمایی ۲۲بهمن شرکت خواهیم کرد.
روابط عمومی اداره ورزش و جوانان