ستاد تنظیم بازار پیرانشهر با هدف ساماندهی به وضعیت بازار شهرستان برگزار شد.

به گزارش پیرانشهر رووداو روز یکشنبه ۱۶ دی ماه جلسه تنظیم بازار شهرستان پیرانشهر با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد. سیدعلی ترابی فرماندار پیرانشهر نیز در این نشست افزود: مسئولین باید رفاه را برای مردم ایجاد کنند و برای جلوگیری از گرانی و کم فروشی برخی سودجویان باید بازدیدهای مکرر انجام شود و با متخلفین […]

به گزارش پیرانشهر رووداو روز یکشنبه ۱۶ دی ماه جلسه تنظیم بازار شهرستان پیرانشهر با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد.

سیدعلی ترابی فرماندار پیرانشهر نیز در این نشست افزود: مسئولین باید رفاه را برای مردم ایجاد کنند و برای جلوگیری از گرانی و کم فروشی برخی سودجویان باید بازدیدهای مکرر انجام شود و با متخلفین برخورد شود.
ترابی ادامه داد: برای رفاه حال مردم شهرستان، مراکز توزیع اقلام تنظیم بازار باید در نقاط مختلف پیرانشهر، شهر لاجان و حتی برخی نواحی روستایی قرار داده شوند تا دسترسی تمامی مردم به این اقلام امکان پذیر باشد.
فرماندار پیرانشهر با اشاره به گلایه مردم از تخلف برخی واحدهای صنفی گفت: بازرسان اصناف و صنعت معدن، تجارت و دیگر نهادهای مسئول با بازرسی های منظم با متخلفین برخورد کنند.
در ادامه این جلسه بر روی ساماندهی میوه فروشان سیار و جانمایی آن ها در مناطق مختلف شهر، تهیه گوشت قرمز برای جلوگیری از افزایش قیمت و کاهش این محصول در بازار، نظارت بر قیمت و وزن روی اجناس توزیعی در فروشگاه های شهرستان، نظارت بر توزیع آرد و رسیدگی به شکایات این بخش تاکید شد و ارگان های مربوطه موظف به ارائه گزارش در خصوص عملکرد خود در این رابطه شدند.

در ادامه رسول نامجو رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان پیرانشهر در این جلسه گفت: واردات ۲۱ هزار حلقه لاستیک از طریق کارت های الکترونیک مرزنشینی و از مسیر گمرک تمرچین پیرانشهر موجب کاهش ۳۵ تا ۴۰ درصدی قیمت لاستیک در شمال غرب کشور شده است و از ظرفیت های این مرز می توان برای تنظیم بازار و واردات کالاهای اساسی استفاده کرد.