همزمان با سراسر کشور صورت گرفت: رقابت دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی پیرانشهر در بزرگترین رقابت قرآنی کشور

به گزارش خبرنگار پیرانشهر رووداو به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیرانشهر، دکتر محمد سلطانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیرانشهر گفت: یکی از افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور و بویژه در شهرستان پیرانشهر توجه به برنامه های قرآنی و تلاش در راستای اعتلای فرهنگ دینی و قرآنی می باشد. […]

به گزارش خبرنگار پیرانشهر رووداو به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیرانشهر، دکتر محمد سلطانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیرانشهر گفت: یکی از افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور و بویژه در شهرستان پیرانشهر توجه به برنامه های قرآنی و تلاش در راستای اعتلای فرهنگ دینی و قرآنی می باشد.
وی ادامه داد: برنامه های تبلیغی برگزاری بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن وعترت همزمان با سراسر واحدهای دانشگاهی در این دانشگاه نیز در اولویت کاری مجموعه فرهنگی دانشگاه قرار گرفت که خوشبختانه در نهایت با حضور چشمگیر و کم نظیر دانشجویان و اساتید این واحد دانشگاهی دراین مسابقات، همانند سنوات گذشته در ببست و چهارمین دوره آزمون کتبی قرآن وعترت سال جاری سربلند شدیم.
سلطانی یادآور شد: در این دوره از مسابقات بیش از ۲۲۰ دانشجو و اساتید هیئت علمی و مدعو که حدود ۲۶ درصد کل دانشجویان شاغل به تحصیل را شامل خواهد شد؛ در ۸ رشته تفیسر قرآن کریم؛ احکام خواهران و برادران؛ نماز؛ نهج البلاغه ؛ ترجمه و تفسیر ؛ زندگانی پیامبر اکرم با هم به رقابت پرداختند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیرانشهر در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: برگزاری این مسابقات علاوه بر ارتقای توجه به فرهنگ قرآن و عترت در بین دانشگاهیان؛ امتیازات خاصی هم برای شرکت کنندگان بهمراه خواهد داشت؛ از جمله اعطای ۲ نمره به دانشجویان شرکت کننده در یکی از دروس گروه معارف و عمومی و همچنین اعطای هدایای نقدی بهمراه لوح یابود و چندین امتیاز دیگر می باشد.
سلطانی در خاتمه ابراز امیدواری کرد؛ که حضور در برنامه های قرآنی بتواند همواره در اولویت کار دانشگاهیان قرار گیرد تا با بهره گیری از آن شاهد تحولات عظیم فرهنگی و دینی در جامعه باشیم.
بیست و چهارمین دوره مسابقات کتبی قرآن وعترت ویژه اساتید و دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور بصورت هم زمان و راس ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۲ (آذرماه) در واحد پیرانشهر برگزار شد.