پیام دعوت فرماندار پیرانشهر به شرکت در راهپیمایی روز قدس

  “سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَیْلا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الأقْصَى الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا إِنَّه هُوَ السَّمِیعُ الْبَصِیرُ” 🔸فرماندار پیرانشهر در پیامی مردم انقلابی و ولایتمدار این شهرستان را به حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس فراخواند. در این پیام آمده است: روز قدس، روز استقامت، عدالتخواهی و اتحاد دنیای اسلام […]

 

“سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَیْلا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الأقْصَى الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا إِنَّه هُوَ السَّمِیعُ الْبَصِیرُ”

🔸فرماندار پیرانشهر در پیامی مردم انقلابی و ولایتمدار این شهرستان را به حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس فراخواند.

در این پیام آمده است:
روز قدس، روز استقامت، عدالتخواهی و اتحاد دنیای اسلام و روز انسجام جهانی و صف آرایی همه مسلمانان و بلکه همه مستضعفان در برابر ظلم ها، تجاوزها و خون ریزی های رژیم اشغالگر قدس و استکبار جهانی است.
ملت رشید و شجاع ایران همواره روح آزادیخواهی و عدالت طلبی را در جهان به معرض نمایش گذاشته و دفاع از عدالت و ملت های مظلوم و ستمدیده را سرلوحه آرمان های خود قرارداده است.
حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس بویژه در شرایط جدید منطقه ای و عهد شکنی های استکبار جهانی و جنایت های روز افزون رژیم صهیونیستی در واقع لبیک به ندای رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، تجدید پیمان با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیروی از رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب؛ حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) است.
اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در ماه ضیافت الهی، همگام با دولتمردان از عموم مردم غیور و ولایتمدار و شهید پرور شهرستان پیرانشهر دعوت می کنم، همچون سال‌های گذشته همگام با آحاد ملت با حضوری گسترده در این راهپیمایی باشکوه بار دیگر همبستگی، صلابت و بیداری اسلامی را به جهانیان نشان دهند.
سید علی ترابی
فرماندارشهرستان پیرانشهر