طیب طه زاده فعال مدنی: انتصاب مهران ابراهیمی به عنوان بخشدار جدید راهگشای بهره گیری از متخصصین بومی است

‍ ساقی بیا که عشق ندا می کند بلند کان کس که گفت قصه ما هم ز ما شنید چه شیرین است در این آشفته‌ بازار مملکت، زبانی به تقدیر و ستایش باز شود و برگی به خرسندی از ندای خبری خوش سیاه شود. در این ایام که به واقع هیچ چیز سر جای خود […]

‍ ساقی بیا که عشق ندا می کند بلند
کان کس که گفت قصه ما هم ز ما شنید

چه شیرین است در این آشفته‌ بازار مملکت، زبانی به تقدیر و ستایش باز شود و برگی به خرسندی از ندای خبری خوش سیاه شود.
در این ایام که به واقع هیچ چیز سر جای خود نیست و مردم خبرهای بد را یکی به دیگری گره می‌زنند، شنیدن خبر انتخاب جناب آقای مهران ابراهیمی به عنوان بخشدار بخش لاجان پیرانشهر، جرقه‌ای از امیدواری و نوید همدلی مسئولین دولتی است.
مهران ابراهیمی از جوانان پرتلاش، شایسته و لایق هستند که به حق، برای این جایگاه برگزیده شده و مسلما درپی تلاش و خدمت صادقانه در آینده‌ای نزدیک به مقام‌های بالاتر دست خواهند یافت. ضمن عرض تبریک صمیمانه خدمت جناب آقای ابراهیمی و ابراز خوشنودی از این انتصاب مبارک، مراتب تقدیر و تشکر خود را از مسئولین اجرایی دولت، نماینده‌ی محترم شهرستان و همچنین فرماندار محترم به جا آورده و سپاسگزارم که پذیرای انتقادات بوده و سعی در ایجاد برقراری پیوند دوباره با مردم دارند، بی‌شک برداشتن اینچنین گام‌های شایسته در دولت دوم آقای روحانی، در جهت هم‌گامی و همراهی با ملت، نتیجه‌ای جز همراهی مردم را نخواهد داشت چرا که دولت و مسئولین همدل، سازنده‌ی جامعه‌ی همدل و سعادتمند خواهند بود.
امید می‌رود این انتصاب، گامی استوار در جهت آغاز مسیری احسن‌تر از تا به امروز و راه‌گشای بهره‌گیری از جوانان شایسته‌ی بومی در تصمیمات آتی مسئولان دولتی باشد.

باتشکر و احترام
طیب طه‌زاده