جزئیات سرمایه گذاری۲۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی در پیرانشهر تشریح شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: سرمایه گذاری زیرساخت های مناسب اقتصادی در مرز تمرچین پیرانشهر به ارزش ۲۰ میلیارد تومان بوده است. به گزارش پیرانشهر رووداو و به نقل از کردپرس جعفر صادق اسکندری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی، گفت: سرمایه گذاری ۲۰ میلیاردی توسط بخش خصوصی در […]

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: سرمایه گذاری زیرساخت های مناسب اقتصادی در مرز تمرچین پیرانشهر به ارزش ۲۰ میلیارد تومان بوده است.

به گزارش پیرانشهر رووداو و به نقل از کردپرس جعفر صادق اسکندری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی، گفت: سرمایه گذاری ۲۰ میلیاردی توسط بخش خصوصی در شهرستان پیرانشهر به زیرساخت های ایجاد شده در مرز تمرچین پیرانشهر مربوط می شود.

وی افزود: سرمایه گذاری مورد نظر توسط شرکت های خصوصی از جمله، آغری بار، محور طلایی و … در محل گمرک تمرچین پیرانشهر بوده است که این موضوع بدنبال اعتراض جمعی از حاضران نسبت به وضعیت نامناسب محل پارکینیگ کامیونها و ارائه خدمات نامناسب به خودروهای عبوری در محل مرز تمرچین پیرانشهر در همایش روز ملی صادرات که با حضور معاون وزیر ، استاندار و جمعی دیگر از مسئولان کشوری و استانی در محل اتاق بازرگانی استان برگزار شد، مطرح شد و بنده اشاره کردم که هم اکنون در مرز تمرچین پیرانشهر سرمایه گذاران بخش خصوصی حدود ۲۰ میلیارد تومان در ایجاد زیرساخت های لازم سرمایه گذاری انجام داده اند که جای تقدیر دارد.

 اسکندری در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: جای گلایه دارد از مسئولان گمرک تمرچین پیرانشهر که علی رغم هزینه کرد بخش خصوصی در حوزه های مختلف عمرانی، جاده ای، پارکینیگ، انبار، فضاهای سرپوشیده و … متأسفانه از ظرفیت های موجود به نحو شایسته استفاده نمی کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی، در ادامه این گفتگو با اشاره به این نکته که مرز تمرچین پیرانشهر جز یکی از مرزهای حساس و استراتژیک از نظر توسعه اقتصادی برای کشور است گفت: فعالیت های اقتصادی و همچنین خدمات و امکانات این مرز برای سازمان صنعت، معدن و تجارت از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بدون شک  همواره سعی خواهیم کرد تا با همکاری و تعامل با سایر نهادها و سازمان های مربوطه نسبت به رفع مشکلات آن گام برداریم.

شایان ذکر است که رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در روز یکشنبه ( ۶ اسفندماه) اظهار کرده بود “هم اکنون در پیرانشهر زیرساخت های مناسبی انجام و بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی انجام شده است” که با توجه به اینکه محل سرمایه گذاری و پروژه های مورد نظر ذکر نشده بود باعث ایجاد ابهاماتی برای شهروندان پیرانشهر شده بود که در گفتگو با رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی موضوع مشخص گردید.